וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול ונספחים: 5 האייטמים שהכי אהבתם לקרוא בשנת תשפ"ג

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 14:20

רגע לפני השנה החדשה הבאה עלינו לטובה ולהשחרה, וואלה! סלבס חזרה אחורה לאייטמים שהכי אהבתם בשנה החולפת. כמה מתמודדים של האח הגדול התברגו פנימה ואיזה מהפך כבש את לבכם? קבלו את חמשת הגדולים של תשפ"ג

ליאל קוצרי נגד סתיו קצין - האח הגדול 2023/tiktok.com/@bigibrotheril

השנה החולפת הייתה סוערת במיוחד ותתאפיין כנראה לא מעט ברוח הפילוג והשיסוע על רקע המהפכה המשפטית. אבל בביצה המקומית החיים המשיכו להתנהל כסדרם עם לידות, חתונות, גירושים, מריבות, שערוריות כאלו ואחרות ושפע של רכילות.

לכבוד סיום שנת תשפ"ג ותחילתה של השנה החדשה, וואלה! סלבס חזרה אחורה כדי להזכר בכל מה שקרה פה בשנה החולפת, וכדי לחקור ולבדוק אילו אייטמים היו הכי פופולריים בשנה הזו, ואיזה סלבס עניינו אתכם במיוחד. אז מי כבשה את ראש הרשימה? אנחנו רק נגיד שאין לנו ספק שהיא תמשיך לככב גם בשנת תשפ"ד.

במקום החמישי: הפרישה של לין אלפי מבית האח הגדול

לין אלפי. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
לין אלפי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

במקום החמישי נמצאת אחת מהפרישות המפתיעות שקרו העונה בבית האח הגדול, שבמהלכה פרשו לא פחות מארבעה מתמודדים. לין אלפי, שהייתה מהדיירות המסקרנות ביותר שנכנסו העונה, הגיעה עם סיפור חיים שומט לסתות והכניסה ללקסיקון של כולנו את המונח "הריון קריפטי", סומנה כמועמדת לזכייה אבל איבדה במהרה זמן מסך ואת אהדת הצופים.

ההתמודדות בבית לא הייתה פשוטה עבור הבחורה בת ה-20, ואחרי 46 ימים ביקשה לין לצאת מהבית. מאז היא הספיקה לנהל זוגיות קצרה שכללה קעקוע משותף עם רוי רייניש, אותו הכירה בבית האח, לחתום בסוכנות ולהתברג כאושיית אינסטגרם, מה שנראה לגמרי כמו מקומה הטבעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במקום הרביעי: שירה איסקוב מגיעה להשקה אחרי הפרידה מבן הזוג

שירה איסקוב. עידו איז'ק,
שירה איסקוב/עידו איז'ק

שירה איסקוב הפכה לאחת הנשים המוכרות ביותר בישראל בעקבות ניסיון הרצח האלים והאכזרי שעברה על ידי בעלה לשעבר אביעד משה. מאז השיקום הארוך והמפרך שעברה, הפכה איסקוב לסמל וכיום היא מספרת את סיפור החיים שלה בהרצאות שהיא מעבירה ברחבי הארץ ומעוררת השראה בקרב רבים.

בנובמבר 2022 שמחנו כולנו לגלות שהיא נמצאת במערכת יחסים חדשה והרחק מאור הזרקורים עם אריה מריאש, אותו הכירה בשכונה בה היא גרה. חצי שנה אחר כך השניים נפרדו, וזמן קצר אחרי הפרידה איסקוב הגיעה לאירוע ההשקה של המזרנים החדשים של חברת "הולנדיה" ונראתה לגמרי בטוב.

במקום השלישי: הסרטון האינטימי שהסעיר את המדינה

עמוס לוזון. ניר פקין, עיבוד תמונה
עמוס לוזון/עיבוד תמונה, ניר פקין

למקום השלישי הגיע אחד מהסרטונים היותר חושפניים (והדי דוחים, אם לומר את האמת) שהסעירו את המדינה במהלך חודש יולי המנומנם. הסרטון האינטימי של איש העסקים עמוס לוזון ובת זוגו הצעירה רץ ברחבי הוואטסאפ וחולל סערה לא קטנה.

זמן קצר אחרי שהסרטון הגיע כמעט לכל מכשיר סלולרי בישראל, הגיש איש העסקים תלונה במשטרה וחשף את ניסיון הסחיטה והאיומים שקיבל, שהובילו להפצת הסרטון האינטימי. בתו הסטייליסטית אור לוזון התראיינה גם היא וסיפרה על הפרשה המביכה שתגיע כנראה בקרוב לפתחו של בית המשפט.

במקום השני: המהפך המטריף של קרין גורן

קרין גורן. גלר הפקות,
קרין גורן/גלר הפקות

למקום השני והמכובד ביותר הגיעה הקונדיטורית ומנחת תכניות הבישול והאפייה קרין גורן, שהציגה מהפך חיצוני מטריף במיוחד על סט הצילומים לקמפיין חדש אותו נבחרה להוביל.

גורן נפרדה מהשמלות המזוהות איתה, עלתה על ג'ינס וטי שירט והציגה לוק מהמם בגזרה חדשה ותספורת קארה מחמיאה במיוחד. מתברר שלא רק וואלה! סלבס התלהבה מהלוק החדש אלא גם קוראים רבים שהובילו את האייטם הנהדר עליה הישר למקום השני.

במקום הראשון: איך נראתה סתיו קצין לפני הניתוחים?

סתיו קצין לפני ואחרי. אינסטגרם, צילום מסך
סתיו קצין לפני ואחרי/צילום מסך, אינסטגרם

בין אם תאהבו אותה או תשנאו אותה, אי אפשר להתכחש שהעונה האחרונה של האח הגדול הייתה שייכת כל כולה לסתיו קצין. המתמודדת הבולטת אמנם הפסידה לבסוף את המקום הראשון והסתפקה במקום השני, אבל במצעד שלנו המקום הראשון הוא כל כולו שלה, באייטם שחשף כיצד היא נראתה לפני הניתוחים.

קצין חוללה לא מעט סערות בבית האח והצליחה לפצל מדינה שלמה בין אלו שתמכו במי שהצליחה להטריף את כל דיירי הבית, לבין אלו שלא יכלו לסבול כל שנייה שלה על המסך. בסוף, כאמור, היא הפסידה בגמר בו זכתה יובל מעתוק, אבל ללא ספק גם היא וגם עם ישראל זכה בכוכבת אייקונית חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully