וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה חדשה: לא תאמינו איך כוכבת האח הגדול נראתה לפני הניתוחים

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 14:39

סתיו קצין, שנכנסה לבית הכי מצולם במדינה על תקן הברבי, לא מתביישת בניתוחים הפלסטיים שהיא עברה. איך היא נראתה לפני? וואלה! סלבס המומה

האח הגדול סתיו קצין. רן יחזקאל,
זו הגרסה הנוכחית/רן יחזקאל

אמש (ג') התקיים פרק הבכורה של העונה החדשה של האח הגדול. בין שלל הדמויות המסקרנות הייתה אחת בולטת במיוחד, איתה ערכנו ראיון מיוחד: סתיו קצין.

קצין (33), גרושה פלוס שניים מאריאל, השתתפה לפני עשר שנים בתכנית ריאליטי אחרת לגמרי ואם לא זיהיתם אותה, זה ממש בסדר. אחרי הכל, ניכר שהיא החליפה את כל הפרצוף וככה היא נראתה קודם:

האח הגדול סתיו קצין. רן יחזקאל,
האח הגדול סתיו קצין/רן יחזקאל

סתיו השתתפה בתכנית האיקונית היפה והחנון, אבל עברה מאז כמה כמה הליכים כירורגיים ששינו אותה לגמרי. וואלה! סלבס, מכורה ותיקה לבוטוקס וחומצות, לא האמינה כשפשפשה בארכיון שזוכר הכל ושלפה תמונה שלה, הרבה לפני שהיא נתקלה במחט. אז מה היא עשתה, בעצם? יצאנו לשאול את המומחים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ד"ר אודי בר. טל עבודי,
הכה את המומחה. ד"ר אודי בר/טל עבודי

ד"ר אודי בר, אותו ראינו גם ב"דנה קמה", סיפר שלפי התמונות קצין עברה שפע הליכים. "ככל הנראה, סתיו עברה ניתוח אף, הגדלת שפתיים, מילוי לחיים ורקות , קו לסת אחורי, מילוי ארובות עיניים ובוטוקס.

מילוי לחיים זה מילוי כמות גדולה של חומצה היאלורונית באיזור הלחיים באמצעות צינורית המעניקה נפח גדול לפנים באופן מיידי. האפקט נותר באופן זמני. רקות הוא האזור שמצדי העיניים עד קו השיער, אשר ממולא גם הוא כאשר יוצרים לחיים גדולות. שימוש בטכניקה זו היא היוצרת את המראה של סתיו, שאופייני גם לאחרות". הוסיפו את כל אלה לשני ניתוחי החזה שקצין סיפרה שעברה, וקבלו מהפך לפנים. ראיתם מה עשינו שם?

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully