וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור לוזון: "לא ראיתי את הסרטון של אבא, זה סיוט של כל בחורה"

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 14:10

הסטייליסטית הכי עסוקה בביצה התראיינה לוואלה! סלבס וסיפרה על הקלטת האינטימית של אביה עמוס לוזון, היחסים עם אירית רחמים ולמה לאימא שלה זה לא היה קורה. קבלו את כל הפרטים

חלפו פחות משבועיים מאז שהמדינה רעשה וגעשה סביב סרטון אינטימי של עמוס לוזון, שהודלף לרשת. לוזון הגיש תלונה במשטרה ושכר את שירותיו של בלש פרטי כדי לגלות מי עומד מאחורי הצילום וההפצה ובני משפחתו נמנעו מלהתייחס לפרשה - עד עכשיו.

אור לוזון, בתו של עמוס ואחת הסטייליסטיות הכי עסוקות בביצה, התייצבה על סט הצילומים של twentyfourseven במלון מאייר בתל אביב, וסיפרה על הימים המורכבים: "עד עכשיו לא ראיתי את הסרטון, לא פתחתי אותו. בחו"ל זה קורה כל הזמן. מדובר בשני אנשים בוגרים והבחורה בוחרת עם מי ללכת. יצא לי הלב אליה, כי זה סיוט של כל בחורה שיקרה לה דבר כזה".

אור לוזון. עדי שנפיק,
הבסטי של אבא. אור לוזון/עדי שנפיק

"אין לי שום בושה, האשם היחיד שצריך להתבייש זו מי שעשה את זה, האדם שצילם ונכנס לשטח פרטי. בסוף מדובר ברווק שהיה בבית שלו, עם מישהי שאינה קטינה. מי שעשה את זה צריך להתבייש, הוא עשה את המעשה הנבזי. זה כלא, זה הדבר הכי אסור שיש".

אז למה לאימא שלה זה לא היה קורה, האם היא בילתה בבריכה המדוברת ומה היא חושבת על קאמבק של אביה ואירית רחמים? צפו בראיון המלא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully