וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס נגד השר איתמר בן גביר: "טמגוצ'י קטן ואלים"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 15:26

הסטייליסטית ומגישת הפודקאסט יצאה בחריפות כנגד השר לביטחון לאומי בתכנית שלה, בעקבות דברים שאמר בראיון לחדשות 12 ולא חסכה במילים. ומה היה לה להגיד על יונית לוי? וואלה! סלבס אש ותמרות עשן

בוידאו: האמירה הגזענית של בן גביר: "החופש שלי יותר חשוב מזה של הערבים"/מתוך "המהדורה המרכזית" חדשות 12 ודוברות איתמר בן גביר

לפני כשבועיים התראיין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לחדשות ערוץ 12, וטען כי זכותם של יהודים לנוע בכבישי הגדה המערבית גוברת על זכותם של הפלסטינים שחיים שם. האמירה המקוממת של השר זכתה לשלל גינויים, כולל מהדוגמנית בלה חדיד שידועה בתמיכתה בפלסטינים ובהתנגדותה לצה"ל וממשלת ישראל.

דבריו של בן גביר עוררו סערה לא רק מחוץ לגבולות ישראל, אלא גם כאן בארץ כמובן, ומי שעוד לא נשארה אדישה הייתה הסטייליסטית והמגישה דורין אטיאס, שלוקחת חלק פעיל מאוד בהפגנות כנגד המהפכה המשפטית ותקפה לא פעם את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת חברי הממשלה שלו כדוגמת מירי רגב ובועז ביסמוט.

בפרק של הפודקאסט שלה "אש" שיצא בשבוע שעבר ורץ ביומיים האחרונים שוב ברשתות החברתיות, אטיאס עלתה למתקפה חריפה במיוחד כנגד השר וממש לא חסכה במילים: "הטמגוצ'י הקטן, האלים, הטרוריסט, הפושע, הכהניסט הטיפש הזה. זה שהוא שר בממשלת נתניהו זה ברור, זה לא מפתיע אותי. הוא לא יכול להיות שר בשום מקום חוץ מעם אדוני ראש הממשלה ביבי נתניהו".

@yuvalganis דורין אטיאס המלכה על איתמר בן גביר מתוך הפודקאסט "אש! עם דורין אטיאס" מבית הפודיום ? #אש #דוריןאטיאס #פודקאסט #פודקאסטוק #פאשןטוק ♬ original sound - Yuval Ganis

המגישה האשימה את התקשורת שהביאה את השר למקום בו הוא נמצא כיום: "זה שהוא בכלל שר זה תוצאה של עבודה של התקשורת ולמה? בן גביר נער גבעות, סתם פושע, אלים, גזען, למי אכפת ממנו? הוא היה כלום ושום דבר ואז התקשורת סיקרה אותו בכל הזדמנות שיש בגלל שהטמגוצ'י המכוער הזה מביא רייטינג. טיקטוק, חדשות, עוד כמה דקות שידור. בוא נדבר על האלים הזה, בוא נראה את האיש הזה שלא מפחד לומר, שלא מפחד להעז, שלא מפחד להגיד את דעותיו, גזען".

לאחר מכן היא התייחסה לאמירה של בן גביר באותו הראיון המדובר: "הוא יושב במהדורה ראשית בערוץ 12, עם שיא הרייטינג, בכלל זה שנתנו לו במה לגזען הנוראי הזה, שאומר שהחיים שלו, ושל אשתו ושל ילדיו ביהודה ושומרון יותר חשובים מתנועה של ערבים. לא תגיד הוא אומר 'טרוריסטים', 'ממחבלים', הוא לא אומר את זה. הוא אומר מתנועה של אזרחים. ויושב מולו מוחמד, כתב, ואומר לו עוד 'סליחה מוחמד שאני אומר את זה'. והאולפן שקט, ויונית לוי אומרת לו בסוף 'תודה שבאת לאולפן!!!'".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דורין אטיאס ואיתמר בן גביר. רשת 13, ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
"טמגוצ'י קטן ומכוער". אטיאס VS בן גביר/מערכת וואלה!, רשת 13, ניב אהרונסון

"נתחיל מזה שלא היו צריכים לתת לו במה, שטח, באולפן בעת הזו. אין, אסור לשמוע אותו. מי אתה שתגיד שחיים של מישהו פחות חשובים ממך כי הוא ערבי?! חיים של בן אדם! והיא במקום לעצור אותו ולהגיד לו: 'אני לא נותנת יד לטקסטים כאלה, להסתה כזאת, לגזענות כזאת. אין לזה מקום במדינה שלי' " המשיכה ותקפה גם את מגישת המהדורה יונית לוי: "היא אומרת לו 'תודה שבאת לאוולפן'. נשמה, לפני שאת מגישת חדשות בערוץ 12 את אמא לילדים. את סתם יונית לוי, סתם! קומי, תעשי לזה סוף! כי אם את לא תעשי לזה סוף והקולגות שלך לא יעשו לזה סוף, אנחנו נהיה מדינת אפרטהייד! אתם מבינים את זה אני מקווה".

אטיאס המשיכה בלהט במונולוג הזועם וסיכמה: "למה אני כל כך מתעצבנת? זה כמו שאתה תראה בעיניים שלך איזה שהיא עוולה מאוד מאוד מאוד קשה ואתה תמשיך ללכת. אתה חייב לעצור ולהגיד 'סטופ!'. אני לא מוכנה שהילד שלי יגדל כשהוא ידע שיש איש אחד שקוראים לו איתמר בן גביר, כשבסוף שהוא אומר מילים כל כך קשות, כתבת אומרת לו תודה. לי יש ילד בן 14 שיגדל במדינה ליברלית, חופשית, אוהבת אדם מכבדת, חיה ותן לחיות. אתם לא תשנו את זה, אתם לא תהרסו לי את כל מה שבניתי."

וואלה! סלבס גידלה פעם משפחת טמגוצ'ים שהלכו לעולמם אחרי ששכחה להאכיל אותם במשך שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully