וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה המוח הקטן שלך זז מצד לצד": דורין אטיאס תוקפת את בועז ביסמוט

9.7.2023 / 12:07

אחרי שסיימה עם משפיעניות הרשת, דורין אטיאס מתפנה לטפל באנשים שבאמת משפיעים על המדיניות במדינת ישראל, ויוצאת למתקפה חריפה נגד חבר הכנסת בועז ביסמוט. וואלה! סלבס ללא רחמים

הסטורי של בועז ביסמוט נגד המפגינים. אינסטגרם, צילום מסך
ביסמוט זולל ומזלזל/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דורין אטיאס נגד בועז ביסמוט. אינסטגרם, צילום מסך
ומתקפת הנגד של אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

המנחה והמגישה דורין אטיאס לעולם לא נמנעת מלהביע את דעתה ולא חוסכת במילים חריפות. בחודשים האחרונים היא התבטאה לא פעם כנגד חברי הכנסת ושרי הממשלה, ודיברה רבות כנגד המהפכה המשפטית בחשבון האיסנטגרם ובפודקאסט שלה. אתמול (ש'), אחרי עוד ערב סוער של הפגנות נגד הרפורמה, היא עלתה למתקפה מול חבר הכנסת בועז ביסמוט, אחרי שזה העלה סטורי שמזלזל במפגינים.

ביסמוט העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון סטורי שבו הוא נראה אוכל פיצה, על רקע הרעשים מההפגנה שהתנהלה בסמוך למקום שבו הוא היה, וכתב: "אני בכפר סבא אחרי ראיון, אוכל פיצה, יש פה קצת רעש, מחאה אני חושב.. לא מתרגשים, ממשיכים כרגיל".

אטיאס שיתפה בחשבון שלה את הסטורי המדובר ותקפה את חבר הכנסת: "שליח ציבור שלועג לציבור הוא עבד כי ימלוך ולא גרגר אבק יותר". והמשיכה במילים החריפות: "אתה אפס ביסמוט. מזלזל ב-365 אלף ישראלים פטריוטים שיצאו לרחובות בכל הארץ. הרעש היחיד שאתה שומע כפרה זה המח הקטן שלך זז מצד לצד בזמן שאתה לועס פיצה".

וואלה! סלבס נחרדה לא רק מכך שהח"כ זלזל במפגינים, אלא גם מהזלזול שהפגין כלפי משולש הפיצה המסכן אותו אכל בעמידה במקום לרדת על מגש שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully