וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מניפולציות ומניירות": דורין אטיאס תוקפת את מירי רגב

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 11:13

הסטייליסטית, שהפכה לאחרונה לאקטיביסטית, פנתה לשרת התחבורה במונולוג חריף בפודקאסט שלה ותקפה אותה על התחפושת שאליה בחרה רגב להתחפש השנה. וואלה! סלבס אש ותמרות עשן

אחרי שפתחה חזית עם משפיעניות האינסטגרם, או כפי שהיא מכנה אותן, "רוכלות בשוק", דורין אטיאס ממשיכה במסע עשיית הסדר שלה, והפעם על הכוונת דווקא מי שבאמת יש לה השפעה על חיינו, שרת התחבורה מירי רגב.

בפרק החדש שעלתה אתמול (ד') בפודקאסט שלה, בחרה אטיאס לפנות לשרה רגב ולא חסכה במילים: "מירי רגב אני רוצה לפנות אליך אם את שומעת אותי. אני לא בחרתי בך, אבל את מתוקף תפקידך בחרת בי. את השרה גם שלי. אף על פי שדעותינו שונות מאוד, אף על פי שאת ואני לא על אותו תדר, אף על פי שאת משתייכת לקבוצה שמאמינה באחת ההפיכוות הכי גדולות שהופכות את מדינת ישראל מדמוקרטיה לדיקטטורה איך שלא תהפכו את זה, אני העם שלך, לי יש את הפריווילגיה להגיד מה דעתי ולא לבחור בך ולא להסכים. לך אין את הפריווילגיה ההפך. והתחפושת שלך בפורים, מירי רגב, השימוש הציני בפסל החירות, זאת הייתה, איך קוראים לזה שמישהו מציק למישהו דווקא?".

אטיאס המשיכה ואמרה: "מעבר לזה שלהיות שרה בישראל, את מחוייבת להיות ממלכתית, זה תפקיד ממלכתי, זה תפקיד שלא יורד לפסים אישיים, זה תפקיד שלא מקלל ולא עושה מניפולציות ומניירות. מה שאת עשית בפורים זה מהלך ילדותי. אני לא רוצה להגיד עוד על מה אני חושבת על זה, אבל זה מהלך ילדותי שלא מתאים למישהי שקיבלה את התפקיד שרה".

המונולוג של אטיאס מגיע אחרי שהשרה רגב קיימה השבוע את משתה פורים המסורתי שלה, לשם בחרה להגיע בתחפושת של פסל החירות ולא פספסה את ההזדמנות לתקוף את המפגינים כנגד ההפיכה המשטרית ואף לכנות אותם "קסבה של טרור".

וואלה! סלבס תראה לכם מה זה קסבה של טרור. רק תשאירו אותה לבד במעדניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully