וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייגן מרקל תהפוך להיות פופולרית יותר מקייט מידלטון"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 10:37

בזמן שמרקל עובדת במרץ על הקאמבק שלה בתור גורו לייף סטייל ואושית רשת, יש מי שבטוחים שהיא תצליח יותר מגיסתה הקרירה. וואלה! סלבס מוחה

קייט מידלטון, מייגן מרקל צופות בטורניר ווימבלדון. AP
שתים הן ולא יודעות. קייט מידלטון ומייגן מרקל/AP

בשבועות האחרונים אתרי הרכילות מעבר לים מסקרים בהרחבה את הקאמבק המסתמן של מייגן מרקל. מי שהתחילה את דרכה בהוליווד בתור המקבילה לנערת גלגל, סללה את דרכה לארמון בקינגהאם ועזבה אותו בוער, עתידה לקום מההריסות כגורו לייף סטייל ומשפיענית.

מאיה ריאז, אשת יחסי ציבור שעובדת עם סלבריטאים, סיפרה בראיון ל-Mirror שלפחות בזירה הזו, היא צפויה לנצח את קייט מידלטון בנוקאאוט: "אין ספק שהחזרה של מייגן לאינסטגרם תהפוך אותה לפופולרית יותר מקייט. חשבון האינסטרם של מידלטון מנוהל בצורה מדויקת מאוד ויש הרבה דברים שהיא לא יכולה לפרסם".

קייט מידלטון, מייגן מרקל צופות בטורניר ווימבלדון. GettyImages
כפיים!/GettyImages

ריאז הוסיפה שחשבון האינסטגרם של מידלטון מנוהל על ידי צוות סושיאל: "הם מציירים תמונה של חיים מושלמים, כפי שבני מלוכה נוהגים לעשות. בניגוד אליהם, מייגן תוכל לפרסם מה שהיא רוצה. אף אחד לא ינהל אותה והיא לא תצטרך לקבל אישורים. הפוסטים של קייט לא מגיעים לכותרות לעיתים קרובות, אבל סביר להניח שכל פרסום של מייגן יגיע לשם, כפי שקורה בחייה הפרטיים. יהיה הבדל של שמיים וארץ בין החשבונות שלהן, אבל אסור לשכוח שחלק גדול מהעוקבים של מרקל ייכנסו כי הם אוהבים לשנוא אותה".

החודשים האחרונים היו לא פשוטים עבור האישה שבנתה קריירה על הייטרים. בחודש יוני האחרון דווח שהעסקה שלה ושל הנסיך הארי עם ספוטיפיי בוטלה וראש תחום החדשנות בחברה, ביל סימונס, כינה אותם "רמאים".

ימים ספורים לאחר מכן, דווח שהם נקלעו לצרה עם נטפליקס, לאחר שלא סיפקו את התכנים להם התחייבו בחוזה.

וואלה! סלבס אוחזת בחשבון סודי. לא באינסטגרם, באונליפנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully