וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המוות של בן הזוג: סנדרה בולוק מודה על התמיכה

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 16:24

השחקנית סנדרה בולוק הודתה על העזרה והתמיכה שקיבלה מהציבור והסובבים אותה בעקבות מותו של בן זוגה, הצלם והדוגמן בריאן רנדל. וואלה! סלבס אבלה

רק לאחרונה נאלצה השחקנית ההוליוודית סנדרה בולוק (59) להיפרד לשלום בפעם האחרונה ולפזר את אפרו של מי שהיה בן זוגה בשמונה השני האחרונות ואימץ איתה שני ילדים, הצלם והדוגמן בריאן רנדל (57), שהלך לעולמו בטרם עת בתחילת חודש אוגוטס ממחלת ניוון השרירים, ALS.

מקורב לשחקנית סיפר ל- People: "היא רואה את התמיכה במימון המחקרים על ALS מאז מותו של בריאן. היה לה מאוד חשוב שהיא והמשפחה שלו יתנו את ההצהרות הראשונות למותו". המקור גם הוסיף שהיא לא שוכחת את הצוות הרפואי שתמך בהם: "מי שהיו איתה ועם בריאן מהתחלה היו הצוות של Healey Center שעזרו לה והובילו את הדרך".

"היא כל כך אסירת תודה על כל אלה שתרמו והיא שמחה שממשהו כל כך שובר לב בשבילה לפחות יצא דבר חיובי לאחרים". אפשר להבין את הנחמה הקטנה שמצליחה למצוא השחקנית, בעקבות הפרידה הכל כך קשה שהייתה צריכה לחוות מאהוב ליבה.

לפני שלוש שנים התחיל רנדל להתמודד עם מחלת ניוון השרירים, שהחליט שהוא רוצה לשמור בסוד עוד מהרגע הראשון. השחקנית הייתה נוסעת בין הבית בו הוא נמצא בזמן שהיא והאחיות שעזרו היו מטפלות בו, ובין הבית בו שהו שני הילדים שלה. הכוכבת ויתרה על קריירת המשחק שלה באותן השנים כדי שתוכל להיות שם בשביל כל בני המשפחה.

בזמן שהיא דואגת לטפל בבן זוגה שלאט לאט הלך ואיבד מהיכולות שלו, צהובונים רבים דיווחו שהשניים נפרדו כיוון שלא נצפו מסתובבים יחד תקופה ארוכה. אך שום דבר לא הסית אותה מהאמת שלה והיא השאירה לצוות יחסי הציבור שלה להכחיש את הבלגאן בזמן שהיא סעדה את אהובה עד הרגעים האחרונים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully