וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברון לב: בן הזוג של סנדרה בולוק הלך לעולמו אחרי מאבק במחלה

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 12:35

הצלם בריאן רנדל הלך לעולמו אחרי מאבק ממושך בניוון שרירים. הוא והשחקנית סנדרה בולוק ניהלו מערכת יחסים בשמונה השנים האחרונות. וואלה! סלבס בוכיה

סנדרה בולוק/עריכה: אמיר קוטיגרו

השחקנית סנדרה בולוק מקפידה לשמור על חייה הפרטיים הרחק מאור הזרקורים, אולם אמש (ב') קיבלנו הצצה כואבת מאוד. בריאן רנדל, שהיה בן הזוג שלה בשמונה השנים האחרונות, מת אחרי מאבק ממושך בניוון שרירים.

אחרי האובדן, השחקנית פרסמה הצהרה לתקשורת: "בצער רב אנחנו נאלצים לבשר שב-5 באוגוסט בריאן רנדל הלך לעולמו אחרי מאבק של שלוש שנים במחלת ה- ALS. בריאן בחר בשלב מאוד מוקדם לשמור על המסע שלו פרטי ומי שהיה לו אכפת מספיק, כיבד את בקשתו. אנחנו מודים מאוד לרופאים שעזרו לנו לנווט את החיים בתוך המחלה הזאת יחד עם האחיות המופלאות שהפכו לשותפות שלנו, והקריבו מהחיים שלהן כדי לעזור לשלנו. בזמן הזה אנחנו מבקש לכבד את הפרטיות שלנו, כדי שנוכל לנסות להשלים עם המשימה הבלתי אפשרית שהיא להגיד שלום לבריאן".

השחקנית ההוליוודית (59) הכירה לראשונה את הצלם כשהוא צילם ביום הולדתו של בנה, לואיס בשנת 2015. הם יצאו לעולם עם הזוגיות שלהם מאוחר יותר באותה השנה, אך דאגו לשמור על מערכת היחסים שלהם מאוד פרטית.

לפני שנתיים סיפרה בולוק על איך היא מרגישה כלפיו: "מצאתי את אהבת חיי. אנחנו חולקים שני ילדים, שלושה יחד עם בתו הגדולה. זה הדבר הכי טוב בעולם. אז אני לא אומרת תעשו את הדברים כמו שאני עושה, אבל אתם לא צריכים חתיכת נייר כדי להיות מסורים לבן הזוג או כדי להיות אמא מסורה. אני לא צריכה שיגידו לי שאני צריכה להיות שם בזמנים הקשים, אני לא צריכה שיגידו לי לעבור סערה עם בן אדם שיש לו לב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully