וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום אחרון: סנדרה בולוק נפרדת מבין זוגה המנוח

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 16:06

השחקנית ההוליוודית סנדרה בולוק שאיבדה לאחרונה את בן זוגה הדוגמן והצלם בריאן רנדל, מתכננת לפזר את האפר שלו במקום מיוחד. וואלה! סלבס נפרדת

בתחילת החודש הלך לעולמו הצלם והדוגמן בריאן רנדל בגיל 57, שהיה בן זוגה של השחקנית ההוליוודית סנדרה בולוק. רנדל נאבק בשלושת השנים האחרונות במחלת ניוון השרירים ALS. מהרגע הראשון הוא בחר להסתיר את העובדה שהוא חולה מכל העולם, ורק מספר ימים לאחר לכתו נודע לראשונה לציבור דבר מחלתו.

מקור המקורב לבולוק סיפר ל- Daily Mail שכחלק מהפרידה ממי שהיה אהובה בשמונה השנים האחרונות, היא מתכננת לפזר את האפר שלו בכפר הנופש באיי הבהאמה, "The Three Bees", בו לא רק החליפו נדרים, אלא גם יצרו חוויות רבות במהלך הזמן שלהם ביחד: "המקום הזה היה כל כך מיוחד לשניהם, הם היו לוקחים את כל האי רק לעצמם. זה היה המקום בו הם חלקו את הזיכרונות הכי מאושרים שלהם יחד עם המשפחה והחברים. הם היו הולכים לשם לשבועות שלמים כל פעם. יש בו המון משמעות וזה פשוט הגיוני שזה המקום בו היא תבחר כדי להיפרד ממנו".

בשלוש השנים האחרונות של השניים יחד, לא רק שבולוק טיפלה ברנדל, שמרה הכל בסוד והצליחה לשמור על כל הסיפור מתחת לרדאר, היא גם לקחה פסק זמן מקריירת המשחק שלה כדי להתמקד בטיפול בו ובשני הילדים המאומצים והמשותפים שלהם.

בזמן שהצלם שהה בביתה של השחקנית במאליבו, הילדים שלהם שהו בבית שלה בבוורלי הילס. יחד עם כל הקושי הזה על כתפייה, גם הצהובונים ברחבי העולם לא הניחו לה כשהתחילו לעורר שמועות על משבר בין השניים אחרי היעלמותו של רנדל מעין הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully