וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברון לב: השנים האחרונות של סנדרה בולוק ובן זוגה המנוח

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 10:21

השחקנית האהובה איבדה לאחרונה את בן הזוג בריאן רנדל, שנאבק במחלת ניוון שרירים. איך נראו השנים האחרונות שלהם יחד? וואלה! סלבס כואבת

השחקנית סנדרה בולוק איבדה בשבוע שעבר את בריאן רנדל, שהיה בן הזוג שלה בשמונה השנים האחרונות. רנדל הלך לעולמו אחרי מאבק במחלת ה-ALS והשניים הצליחו לשמור על מצבו הרפואי בסוד, אקט נדיר בהוליווד.

בולוק הצליחה לטפל ברנדל שלוש שנים שלמות מתחת לרדאר. למעשה, היא עשתה עבודה כל כך טובה, עד שאתרי רכילות מעבר לים החלו להעלות ספקולציות לפיהן בני הזוג נפרדו. בשנת 2020 השחקנית הצטלמה לסרט ונצפתה בשלל אירועים בלי רנדל. היא המשיכה לשמור על שתיקה והורתה לאנשי יחסי הציבור שלה להכחיש את הדיווחים על פרידה, כך דווח ב-Daily Mail.

חברה משותפת של בני הזוג סיפרה שמצבו הבריאותי הוסתר גם מהקרובים אליו: "הוא נעלם בשנת 2021 והפסיק לענות למיילים. חשבתי שזה קצת מוזר, אבל הנחתי שהוא התקדם הלאה. לא היה לנו מושג שהוא חולה, אני לא חושבת שהרבה אנשים ידעו. זו טרגדיה נוראית".

רנדל עבר להתגורר בביתה של בולוק במאליבו, והיא חילקה את זמנה בין שהייה שם, לביתה בבוורלי הילס שם גרה עם ילדיה המאומצים. ביוני 2022 השחקנית הכריזה על פסק זמן ממשחק כדי לבלות זמן עם בני משפחתה. בדיעבר, התברר שהיא עצרה את המחויבויות המקצועיות שלה כדי להיות לצד רנדל בשנותיו האחרונות.

בולוק ורנדל כשהוא צילם ביום הולדתו של בנה לואיס בשנת 2015. הם השיקו את הזוגיות שלהם מאוחר יותר באותה השנה, אך דאגו לשמור על מערכת היחסים שלהם מאוד פרטית. לפני כשנתיים סיפרה בולוק על איך היא מרגישה כלפיו: "מצאתי את אהבת חיי. אנחנו חולקים שני ילדים, שלושה יחד עם בתו הגדולה. זה הדבר הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully