וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי נגר: "הייתה בריונות מילולית בבית האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 16:30

הפורש הרביעי חשף בחשבון האינסטגרם שלו סודות מההתנהלות בבית הכי מצולם במדינה, והעלה מודעות לתופעת הבריונות. וואלה! סלבס זה סימן בשביל כולם

פרומו "האח הגדול": הפאדיחה הגדולה של אורי נגר/רשת 13

העונה הנוכחית של האח הגדול רוויה בסצנות מלאות אלימות על שלל סוגיה, בריונות והסתה. לא קשה להבין למה ארבעה דיירים החליטו שהם לוקחים את שתי הרגליים שלהם ונסים על נפשם חזרה לבית האמיתי שלהם. הפורש הרביעי לעונה, אורי נגר, היה אחד מאותם דיירים שפשוט לא יכלו להכיל את הכל וסיים את התמודדותו על הפרס הגדול.

במהלך סוף השבוע העלה נגר לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו צילום מסך מתוך שיחה שהייתה לו עם אמא של מעריץ, שביקשה ממנו להתקשר לבן איתמר ושיתפה: "זאת תהיה הפתעה ענקית בשבילו שתתקשר אליו. במיוחד היום, כשהבין שהילד שהחרים אותו בבית הספר הקודם יהיה איתו במקיף ונאלצתי לא להכניס אותו למקיף הזה".

בתגובה לבקשה של האם, הדייר הפורש התקשר אל הילד בשיחת וידאו וניצל את ההזדמנות כדי לענות בסטורי על שאלה שנשלחה אליו על הבריונות בבית והסביר את ההתרחשויות: "חשוב לי לציין שבאח הגדול לא היה חרם כלפיי אף דייר. הייתה בריונות מילולית וגופנית ואני חד משמעית נגד. אם אוכל לעורר מודעות תמיד אשמח, איתמר היקר".

אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

מהרגע שיצא מבית האח, נגר לא ממש נח ותוך שבוע כבר הספיק לגרום לכולם לחשוב שהוא וגרושתו חזרו. אחר כך הסביר שהשניים דווקא לא הצליחו לפתור את המחלוקות, שהשמועות לא נכונות ושקאמבק עדיין לא היה, בדגש על המילה עדיין.

בשבוע שעבר הוא ואחיו הותקפו באגרופים על ידי שני אלמונים בכביש. שני האחים נסעו מהמקום בזמן שדיווחו על המקרה למשטרה, שאישרה את המקרה ומסרה: "עם קבלת התלונה משטרת תחנת באר שבע פתחה בחקירה ועיכבה לחקירה חשוד במעורבות באירוע".

וואלה! סלבס עושה חרם רק על החולד שלה בגלל שהוא אכל לה את כל הממתקים במזווה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully