וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטרטג הגדול: תמונות ראשונות של אורי אחרי הפרישה מבית האח

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 11:18

העונה הזו של האח הגדול תזכר כנראה בעיקר בזכות דיירת בולטת אחת, אבל אין ספק שלא ישכחו לה גם מספר הפרישות הגבוה של הדיירים מהבית, ביניהן גם זו של אורי נגר, שהיה לדייר הרביעי שבחר לצאת מרצונו. וואלה! סלבס בורחת

אורי נגר אחרי הפרישה מהאח הגדול. רשת 13,
צלם אותי כאילו אני לא מסתכל/רשת 13
אורי נגר אחרי הפרישה מהאח הגדול. רשת 13,
אבל למה תמיד עם ארוך?/רשת 13

אחרי העונה הנוכחית של האח הגדול, אולי כדאי שישקלו בפורמט לשנות את השם ל"האח השורד", לאחר שלא פחות מארבעה מתמודדים החליטו לפרוש מרצונם. לא ברור אם כבר הגענו לשיא של העונה, אבל אין ספק שהיציאה אתמול (ב') של אורי נגר מהבית הפתיעה את כולם.

המתמודד שנכנס בכניסה השנייה אל הבית לפני 38 ימים הפך במהרה לאחד מהדיירים הבולטים העונה. הוא הצליח להוות קונטרה חזקה במיוחד מול אברהם ולספק לא מעט ריבים סוערים למצלמות, להצמד לסתיו כחלק מהאסטרטגיה שלו, שנחשפה במהרה על ידי האח בפני הדיירים, לפלרטט עם לא פחות מחמש דיירות בבית באופן כזה או אחר, ואפילו להשלים במהירות הבזק עם גרושתו שחיכתה לו מחוץ לבית.

סיבת העזיבה הרשמית שנמסרה היא שאורי "הרגיש בימים האחרונים תחושת מיצוי מהשהות בבית", שזה בגדול הסיבה שנמסרה גם על ידי שלושת הדיירים האחרים שפרשו העונה הזו: גיא איתן, לין אלפי ובן ויארניק. הפרישה שלו אמנם טלטלה את ההפקה ואת העונה, אבל ככל הנראה גם תספק רייטינג נאה במיוחד לתכנית הקרובה, בה אולי נצליח להבין מה גרם לו להחליט לפרוש פתאום דווקא אחרי שמיצב את מעמדו בבית האח.

וואלה! סלבס

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully