וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל צפויה להרוויח מיליון דולרים על פוסט באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 8:43

השחקנית שהפכה לדוכסית שנואה במיוחד העבירה את הקיץ בנסיונות לתכנן את הקאמבק שלה. בין היתר, היא פתחה חשבון אינסטגרם ותחזור לשחק. וואלה! סלבס המלכה מתהפכת

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
לא חשבנו אחרת. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, GettyImages

הנסיך הארי ומייגן מרקל עברו חודשים לא פשוטים שכללו ביטול של עסקאות ענק, דיס פומבי עם משפחת המלוכה וצרות בחיי הנישואים. בזמן שהארי מנסה לעשות קאמבק לחיק המשפחה, מרקל מנסה לעשות קאמבק לאור הזרקורים.

ה-Daily mail דיווח אמש (שבת) שהדוכסית פתחה חשבון אינסטגרם ומתכננת להשיק את הפרסונה החדשה שלה. "כולם בהוליווד מדברים על זה שהיא תחזור לאינסטגרם בקרוב. היא מעולם לא הסתירה את העובדה שהיא רוצה לעשות את זה", סיפר מקורב.

אריק שייפר, מומחה סושיאל שעבד עם כוכבים הוליוודיים רבים, סיפר שהמניעים שלה, למקרה שתהיתם, הם בעיקר כלכליים.

מייגן מרקל. GettyImages
גם כן מלוכה/GettyImages

"יש לה סוכן חדש וזה המהלך הבא שלהם. אני חושב שהחשבון שלה יהפוך להיות אחד הנעקבים ביותר בעולם במהירות. יש כוכבות כמו בנות משפחת קרדשיאן, שדורשות מיליון דולרים בעבור פוסט אחד בו הן מקדמות מוצר. אין שום סיבה שהיא לא תדרוש סכומים כאלה".

לדברי שייפר, מרקל צריכה להיות זהירה בבחירות שלה: "היא דוכסית, כך שהיא לא יכולה לפרסם כל מוצר שמציעים לה. אני מניח שהיא תהיה מזוהה עם מותגים יוקרתיים ותכנים שמזוהים יותר עם העמדות הפוליטיות והחברתיות שלה".

בזמן שמרקל מתכננת לחזור בתור משפיענית, הנסיך הארי צפוי להגיע ללונדון בחודש הבא לבדו, כדי לפגוש את בני המשפחה ולהגיע לאירועים לציון שנה למותה של המלכה אליזבת' השניה.

וואלה! סלבס נחסמה מאינסטגרם אחרי שהעלתה תמונה לא הולמת. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully