וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר על ארבע: "הנסיך הארי יגיע לשיחת פיוס עם המלך צ'ארלס"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 14:47

אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו שהנסיך הסורר יגיע ללונדון בחודש הבא, כדי ליישר את ההדורים עם בני משפחתו. מייגן מרקל, למקרה שתהיתם, תישאר בבית. וואלה! סלבס התשה

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
פחות רצויה. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, Kevin Mazur

בחודש הבא, בזמן שאתם עוד תעכלו את ארוחת ראש השנה פיזית ומנטלית, הנסיך הארי יגיע גם כן למפגש משפחתי מביך שאף צד לא באמת רוצה להיות נוכח בו. על פי דיווחים של אתרי רכילות מעבר לים, הארי צפוי להגיע ללונדון כדי לקיים שיחת פיוס עם אביו, המלך צ'ארלס.

על פי מגזין OK!, הביקור של הארי צפוי להתחיל ב-17 בספטמבר. צ'ארלס יגיע במיוחד מטירת בלמורל בסקוטלנד והוא דחה ביקור בצרפת לטובת האירוע.

למרות הרוח האופטימית, לא כל המקורבים לבני המשפחה בטוחים שהמפגש יצא לפועל. "אין סיכוי שצ'ארלס או הנסיך וויליאם ייפגשו עם הארי. אין סיכוי. וויליאם מרגיש נבגד מהספר של הארי ומהסדרה בנטפליקס", סיפר מקורב פטפטן ל-Daily Beast.

הנסיך הארי והנסיך וויליאם בטירת ווינדזור, 9 בספטמבר 2022. רויטרס
לא יקרה?/רויטרס

"הסיפורים שהארי חשף הם התגשמות כל הסיוטים של וויליאם. זו הפרה מוחלטת של הפרטיות שלו ובנוסף לכל, הוא העביר ביקורת על קייט מידלטון ועל הדרך בה היא מגדלת את ילדיהם. זה מאוד עצוב ואפשר להבין למה וויליאם נגעל מהמעשים של אחיו. צ'ארלס אוהב מאוד את שני הבנים שלו והדלת תמיד פתוחה אם הארי ירצה לחזור, אבל שיחת פיוס נראית כמו רעיון קלוש כרגע" סיכם המקורב. מייגן מרקל, שתשהה עם הארי בגרמניה לפני המפגש המיוחל, לא תגיע אליו. נו, לא חשבנו אחרת.

הדיווחים על המפגש המשפחתי מגיעים אחרי שבועות לא פשוטים עבור הארי ומייגן, שמתמודדים עם שמועות אודות נישואים שמתפוררים מהר יותר ממפיות הקרושה בארמון בקינגהאם.

וואלה! סלבס הגיעה לבוררות עם בת אחותה. זה נגמר בצו הרחקה הדדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully