וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברית מילה וסמים קשים: הספר של הנסיך הארי חושף סודות מוזרים

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 12:39

הספר השערורייתי צפוי לצאת רק במהלך השבוע, אבל פרטים שדלפו ממנו מציירים תמונה של אדם ביזארי למדי, ששר עם כלבי ים ושומר קצוות שיער של אימו המנוחה. וואלה! סלבס ריטואלים

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
למה הכל מוזר? הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

הספר החדש של הנסיך הארי צפוי לצאת בהמשך השבוע, אבל אפשר לוותר על ההשקה החגיגית. ההדלפות מהספר דורסות כל חלקה טובה באתרי הרכילות השונים, כך שוואלה! סלבס תוהה מה נותר בו בעצם שלא פורסם.

לצד סכסוכים עם בני המשפחה, בראשם אחיו הבכור הנסיך וויליאם, פרטים נוספים שופכים אור על דמותו של הארי, שחלק עם הקוראים שלל עובדות על האמונות שלו, הטקסים הפגאניים בהם לקח חלק והפין שלו. רגע, מה?

קראו עוד:
הנסיך וויליאם הכה ופצע את הנסיך הארי
ממזר? השמועות על הנסיך הארי משתוללות בממלכה

הנסיך הארי והנסיך וויליאם בטירת ווינדזור, 9 בספטמבר 2022. רויטרס
הנה גשר שנשרף. הארי והנסיך וויליאם/רויטרס

אתר buzzfeed ליקט תשעה דברים ביזאריים שהופיעו בספר. בין היתר, כתב הארי שסבל מכווית קור באיבר המין שלו בחתונה של וויליאם וקייט מידלטוןץ לדבריו, הוא ביקר בקוטב הצפוני כחודש לפני האירוע המלכותי, שם ספג את הפציעה. "אבא שלי התעניין והביע אמפתיה כלפי כוויות הקור בלחיים ובאף. בזמן שהם החלימו, לפין לקח קצת יותר זמן". וול, תודה לך על זה. כדי לסיים את עניין הפין, חשף הנסיך שהוא נימול.

באירוע אחר, סיפר הארי שצרך פטריות הזיה בביתה של השחקנית קורטני קוקס. "חבר ואני לקחנו כמה והורדנו אותן עם טקילה. כשדרכתי על הדוושה של הפח והוא נפתח, זה נראה כממו פה ענק", כתב. בנוסף, סיפר שהתנסה בשימוש בקוקאין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ברכת חג המולד של הנסיך הארי ומייגן מרקל. טוויטר, צילום מסך
"תודה, אימא". הארי, מייגן וארצ'י/צילום מסך, טוויטר

הארי כתב על ההריון של מייגן מרקל עם בנם הבכור ארצ'י, ולדבריו מי שאיפשרה לזה לקרות היא לא אחרת מהנסיכה דיאנה המנוחה. הנסיך כתב שהוא שומר מספר פריטים לצד המיטה, ביניהם קופסה כחולה שמכילה קצוות שיער של אימו המנוחה.

כשמייגן מרקל עשתה בדיקות הריון, הוא אמר "יופי, בואי נראה איך אימא שלי יכולה לעזור לנו עם זה". כאשר אחת הבדיקות חזרה חיובית, הוא פלט בקול רם "תודה אימא!". בטיול שהוא ומייגן ערכו בסקוטלנד, הם נתקלו בכלבי ים. "הם שרו, ומייגן שרה להם חזרה. הם ענו לה וחשבתי שהיא קסומה, וגם כלבי הים רואים את זה".

במפגש משפחתי אחר, סיפר שמייגן ביקשה מקייט מידלטון ליפ גלוס. "קייט שלחה יד לתיק שלה בחוסר רצון והוציאה את השפופרת. מייגן לקחה מעט חומר עם האצבע, מרחה על השפיים והחזירה לקייט, שנראתה נגעלת".

וואלה! סלבס לא שרה עם כלבי ים, רק כי חבל לה להיות זו שחתומה על ההכחדה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully