וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוד לא מלכותי: הנסיך וויליאם הכה ופצע את הנסיך הארי

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 14:26

קטעים מתוך הספר השערורייתי של הנסיך הארי החלו לדלוף, ובאחד מהם הוא חשף תקרית פיזית חמורה שאירעה בינו ובין אחיו הבכור, על רקע היחסים עם מייגן מרקל. וואלה! סלבס תוקפת

הנסיך הארי צועד בתהלוכה להעברת ארונה של מלכת בריטניה אליזבת מארמון בקינגהאם לבתי הפרלמנט. 14 בספטמבר 2022. רויטרס
הלם. הנסיך הארי והנסיך וויליאם/רויטרס

בשבועות האחרונים הנסיך הארי חשף שהיחסים העכורים בינו ובין אחיו, הנסיך וויליאם, הגיעו לא פעם לטונים גבוהים, הטחת האשמות ושקרים. נראה שהמצב בארמון היה חמור הרבה יותר, כיוון שבספרו החדש סיפר הארי שוויליאם תקף אותו פיזית.

האחים נפגשו בשנת 2019 בנוטינגהאם קוטג', שם התגורר הארי. לדבריו, וויליאם התחיל לדבר על מייגן מרקל וכינה אותה "גסה, קשה ושוחקת", מילים שנכתבו שוב ושוב בצהובונים כדי לתאר את אופיה של מרקל. כשציין זאת בפניו ואמר שציפה ממנו ליותר, השניים החלו להתווכח בצרחות.

קראו עוד:
רצחנית: המתנה המוזרה שמייגן מרקל העניקה לנסיך וויליאם

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
פלא שהם עזבו? הנסיך וויליאם ומייגן מרקל/רויטרס

הקרב המילולי הסלים ולפי הארי, וויליאם לפת את צווארון חולצתו, קרע את השרשרת שענד ודחף אותו לרצפה. "הכל קרה כל כך מהר", כתב הארי. "נפלתי על קערת המזון של הכלב, היא נשברה וחתכה אותי. שכבתי שם, המום ואז קמתי וביקשתי ממנו לעזוב".

וויליאם הפציר באחיו להכות אותו בחזרה, והזכיר את הריבים שהיו להם בילדותם. הארי סירב, וויליאם עזב את החדר וחזר אליו כשהוא "נראה מלא חרטה". הוא התנצל, וביקש מהארי לא לספר למייגן על התקרית. הוא התקשר למטפל שלו וסיפר לו על התקרית, אולם לאחר שמרקל הבחינה בחבורות ובחתכים, סיפר גם לה על התקיפה. "היא לא הייתה מופתעת, בעיקר עצובה", כתב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון בשנת 2018. GettyImages
אנחנו מקווים שאליה אתה יותר נחמד. וויליאם וקייט מידלטון/GettyImages

הספר צפוי לצאת לאור בשבוע הבא, ונראה שבית המלוכה נמצא בכוננות ספיגה. מקורבים לבני המשפחה חוששים שהספר של הארי יהיה חמור יותר מהמצופה, ויהווה נקודת אל חזור ביחסים בינו ובין אחיו.

וואלה! סלבס לא הלכה מכות עם אחותה הקטנה, אבל הכריחה אותה לעשות כפיפות בטן באישון ליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully