וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יפה להסתיר: זנדאיה חושפת למה היא שומרת על הזוגיות בסוד

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 16:34

הכוכבת הרותחת וכוכב ספיידרמן טום הולנד יצאו מהפריינדזון לפני כשנתיים, ומנהלים מערכת יחסים מתוקה וחשאית ביותר. הפעם זנדאיה חשפה מדוע הם נוהגים להסתיר אותה בקנאות מעיני המצלמות. וואלה! סלבס פיטר פרקר

זנדאיה טום הולנד. Albert L. Ortega/Getty Images, GettyImages
לא יפה ככה להסתיר/GettyImages, Albert L. Ortega/Getty Images

זנדאיה, הכוכבת הכי רותחת בהוליווד, מצליחה לשמור על חייה הפרטיים מחוץ לאור הזרקורים בצורה מרשימה מאוד. הפעם היא החליטה לחשוף למה היא דואגת לשמור את מערכת היחסים שלה עם כוכב ספיידרמן טום הולנד בחדרי חדרים.

הכוכבת סיפרה בראיון למגזין האופנה האמריקני ELLE, שהיא הבינה שחלקים מחייה הפרטיים יהפכו לציבוריים, אך עדיין יש לה שליטה על מה שהיא בוחרת לשתף. "אני לא יכולה להפסיק להיות אנושית ולא להתאהב, אבל גם יש לי שליטה על מה שאני בוחרת לשתף. זה קשור לניסיון לתת לדברים להיות שלך אבל גם בו זמנית לא לפחד לחיות אותם. אי אפשר כל הזמן להסתיר, זה גם לא כיף".

זנדאיה. splash
"אי אפשר כל הזמן להסתיר, זה גם לא כיף"/splash

בחודש שעבר הולנד סיפר בראיון לפודקאסט "On Purpose" של ג'יי שטי למה הם בוחרים לשמור על הזוגיות שלהם כמה שיותר בפרטיות: "מערכת היחסים שלי היא הדבר שאני שומר עליו כקדוש. אני מנסה כמיטב יכולתי לשמור את זה כמה שיותר פרטי. שנינו מרגישים שזו הדרך הבריאה ביותר עבורנו להמשיך הלאה כזוג".

הולנד וזנדאיה הכירו בשנת 2017 על סט הצילומים של הסרט "ספיידרמן - אין דרך הביתה" שגם בו כמו בחיים האמיתיים, זנדאיה הייתה מושא אהבתו של דמותו של טום. בגלל שהיו במערכות יחסים עם אנשים אחרים כשהכירו, השניים החלו בחברות קרובה ולפני שנתיים החלו לצאת באופן רשמי.

וואלה! סלבס חיה במרתף רוב חייה אבל נוהגת לחשוף חיים של אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully