וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוז הצידה: מעריצים דחקו את טום הולנד כדי להצטלם עם זנדאיה

11.7.2023 / 13:26

תמיד ידענו ששחקן הקולנוע טום הולנד הוא בן זוג מפרגן, אז מה קרה שהוא פגש מעריצים של זאנדיה בלונדון שלא שמו עליו? וואלה! סלבס פוטו בומב

כבר שנתיים שאנחנו זוכים להינות מאחד הזוגות החמודים והיציבים של הביצה ההוליוודית, הלא הם שחקן הקולנוע טום הולנד, הידוע בתור ספיידרמן, והשחקנית והדוגמנית, זנדאיה. לפני שבועיים נצפו הזוג האהוב בהופעתה של ביונסה בפולין שרים ורוקדים יחד, ואתמול נצפו ברחובות לונדון על ידי מעריצים.

למרות שכל אחד מהם מצליח בדרכו ודרכה, אבל נראה שלמעריצים שפגשו בשניים אתמול לגמרי יש מועדפת, וזה לא היה טום. החבורה ניגשה לזנדיאה והצטלמו איתה כל אחד ואחת בנפרד בלי להביט בשחקן, מזל שלא ביקשו מהם לצלם אותם גם.

בזמן הזה טום זז הצידה במבוכה ונתן להם להשלים את בוק בת המצווה שהחליטו לעשות עם השחקנית. על פי חבורת המעריצים, למרות שזנדיאה הציעה להולנד ללכת לרכב עד שתסיים להצטלם איתם, הוא אמר לה שהוא מעדיף להישאר איתם ולחכות עד שתסיים. אין מפרגנים כאלה.

כזכור השניים הכירו בשנת 2017 על סט הסרט "ספיידרמן - אין דרך הביתה" שגם בו כמו בחיים האמיתיים, זנדאיה, או בשם דמותה: מישל ג'ונס, הייתה מושא אהבתו של דמותו של טום. בגלל שהיו במערכות יחסים עם אנשים אחרים כשהכירו, השניים החלו בחברות קרובה ולפני שנתיים החלו לצאת באופן רישמי.

וואלה סלבס הייתה רוצה גם זוגיות בריאה, אבל הזוגיות עם פחמימות העלתה לה את הכולסטרול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully