וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדיאה יודעת? טום הולנד חושף את בעיות השתייה שלו

12.7.2023 / 9:16

כוכב "ספיידרמן" חשף במהלך ראיון לפודקאסט על בעיות השתייה איתן התמודד ואת תהליך הגמילה שעבר. וגם: למה הוא וזנדאיה שומרים על הזוגיות שלהם מתחת לראדר? וואלה! סלבס איש העכביש

השחקן המתוק טום הולנד אולי נראה לעיתים כמו ילד טוב שלא מסתבך בצרות, בעיקר בזכות הבייבי-פייס והתקפיד האייקוני כ"ספיידרמן", אבל מסתבר שמאחורי הקלעים השחקן בן ה-27 התמודד עם לא מעט אתגרים, כולל התמכרות לאלכוהול.

בראיון לפודקאסט של "On Purpose" של ג'יי שטי סיפר השחקן כי גילה שהוא מכור לאלכוהול אחרי שלקח על עצמו אתגר פכחות של חודש בינואר בשנה שעברה, שם הבין שהוא מתמודד עם אובססיה לאלכוהול ובעיות שתייה "הייתי מתעורר בבוקר וחושב על זה, בדקתי את הדקות בשעון וזה ממש הפחיד אותי", והמשיך: "אולי יש לי משהו עם אלכוהול, אז סוג של החלטתי להעניש את עצמי ולהגיד שאעשה חודש נוסף של פכחות".

השחקן סיפר כי הרחיב את שני חודשי הפכחות שלקח על עצמו לשישה חודשים כדי לטפל בעצמו, ואז החל לראות את השיפור במצבו ביחס לאלכוהול: "יכולתי לישון יותר טוב, הייתי רגוע יותר בימי צילום, הרגשתי בהירות נפשית, בריא יותר והרגשתי בכושר", והוסיף: "אמרתי לעצמי, למה להרוס את זה עם שתייה, למה אני אובססיבי למחשבה של לשבת עם משקה?".

זנדאיה טום הולנד. Albert L. Ortega/Getty Images, GettyImages
יפים בהגזמה. הולנד וזנדאיה/GettyImages, Albert L. Ortega/Getty Images

עוד שיתף השחקן שלמרות שכבר הפסיק לשתות מספר פעמים, אך הוא תמיד חזר. "הפעם זה היה שונה" סיפר הולנד. "הפעם עשיתי גם עבודה על התפיסה שלי ועל הדפוס שקיים, שאלתי את עצמי: למה אתה שותה? לרוב התשובה הייתה חוסר נוחות במצבים חברתיים". היום השחקן מעיד שהוא פיכח כבר שנה וחצי.

בהמשך הראיון הולנד דיבר גם על מערכת היחסים שלו עם הדוגמנית המצליחה זנדאיה (26), ולמה הם בוחרים לשמור עליה כמה שיותר בפרטיות: "מערכת היחסים שלי היא הדבר שאני שומר עליו כקדוש. אני מנסה כמיטב יכולתי לשמור את זה כמה שיותר פרטי. שנינו מרגישים שזו הדרך הבריאה ביותר עבורנו להמשיך הלאה כזוג".

וואלה! סלבס התאהבה פעם באיש העכביש, עד שהבינה שלא תוכל לקיים מערכת יחסים עם דמות מצויירת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully