וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בושה זה לא להפסיד בכבוד": גיא איתן יוצא להגנתה של סתיו

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 14:21

אחרי שארבעה דיירים פרשו מהשתתפותם באח הגדול, הפורש הראשון לעונה גיא איתן יוצא להגנתה של סתיו קצין שמואשמת בעזיבות הרבות. וואלה! סלבס בוקר טוב ערב טוב

הסטורי של גיא איתן. אינסטגרם, צילום מסך
בוקר טוב לילה טוב/צילום מסך, אינסטגרם

העונה הנוכחית של האח הגדול מעוררת לא מעט עניין אחרי שארבעה דיירים הספיקו לפרוש מהתחרות ולוותר על המיליון הנכסף. אחרי הפרישה הרביעית של אורי נגר והאמירות של אורי כהן על כך שהיא בעצם משחקת דמות וזאת לא ההתנהגות שלה בחיים האמיתיים, חיצים רבים נורו לכיוונה של הדיירת סתיו קצין.

ההפתעה הגדולה באמת הגיעה כשמי שיצא להגנתה של סתיו היה הפורש הראשון לעונה, גיא איתן. בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב: "כמה מילים כל הלינץ' והתופת שעושים לסתיו קצין ברשתות. (אני מדבר רק בשביל עצמי) אני לא מחסידי סתיו. אפשר להתווכח אם היא טובה או רעה. אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח וזה שסתיו היא דמות מעניינת.

כדייר זה בלתי אפשרי לחיות איתה בכבוד. אבל כצופה לראות אותה שלוש פעמים בשבוע שעה ביום זה מעניין ונחמד. שמעתי טענות שהיא אחראית לעזיבות שלנו, שלהפקה יש יד מכוונת, שזה מופע יחיד ושכל הזמן מסך הולך אליה", התייחס גיא לשמועות שרצו על כך שהדיירים בפנים מבינים שקצין חזקה בחוץ.

"בואו נדבר לעניין", הוסיף גיא ופנה אל המודחים והפורשים שהאשימו את הברבי של הבית בהפסד שלהם. "כולנו ירדנו במדרגות שווה בין שווים ועם האפשרות להיות דמויות דומיננטיות. חלקנו ידענו לנצל את זה וליצור עניין וחלקנו נמנענו משיקולים כאלה ואחרים.

זו לא חוכמה בדיעבד לומר אכלו לי, שתו לי, סתיו אשמה בהכל. זו לא בושה להפסיד, אבל זו כן בושה לא לדעת להפסיד בכבוד. אז בואו לא נהרוס את המשחק. יצאנו החוצה, אנחנו לא חלק ונפרגן לכל אלו שהגיעו הרבה יותר רחוק מאיתנו!", חתם גיא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הסטורי של בר כהן על גיא איתן וסתיו קציו. אינסטגרם, צילום מסך
נותנת חיזוקים/צילום מסך, אינסטגרם

עוד אחת שלא נשארה אדישה היא דיירת העונה הקודמת בר כהן, שהגיבה בחשבון האינסטגרם שלה: "גיא אומר מילים נכונות ודעתי על סתיו ידועה לכם. אז אין צורך לכתוב לי היא ככה וככה כי כבר אמרתי שאבוי לי אם היינו באותה עונה, רק מלראות אותה אני אוהבת דייר דייר מהעונה שלי. אבל הוא צודק".

כהן המשיכה לחזק את מילותיו של הדייר הפורש: "לצאת לבחוץ ולהגיד יצאנו בגלל זה מביך, סורי. מי שיצא מהבית יצא מבחירה שלו - געגוע, חולשה או אסטרטגיה. התבכיינות זה דבר מביך ברמות, היום הקהל מודע להכל, גם למאפיות ההצבעות. תשחררו ותקבלו את זה, בסוף מי שיודע לנצל את התוכנית הזאת בחוץ ינצח. בסוף מי שיעבור דרך עם עצמו בתוכנית כזו ירוויח. השאר שטויות".

"ואיך אמא שלי אומרת? הייתי קורעת מסתיו שיערות בתוך הבית אבל כצופה היא עושה לי עניין", הוסיפה והדגישה את מהות התוכנית: "אפשר לא להצביע לה אפשר שגם כן. גם אני רוצה שמעתוק או יענקי יקחו את הכסף, אבל אי אפשר להתעלם מהדמות של סתיו. היא מייצרת אצלכם רגשות לא כי היא אהובת ההפקה. הם עושים טלויזיה - וזה ריאליטי!!"

וואלה! סלבס תמיד מתלוננת שאכלו לה ושתו לה. לרוב זאת אשמת החולדות שגרות במזווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully