וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי על סתיו: "היא בחרה לעשות לי מעשים חמורים"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 17:17

אין ספק שהדיירת הבולטת ביותר בעונה הזו של האח הגדול הפכה לכוכבת העונה בעיקר בעקבות ההתנהגות שלה והטרלת הדיירים האחרים. כעת דייר לשעבר נוסף בבית פותח את הפה ומספר על הקשר שלו איתה. וואלה! סלבס סגירת חשבונות

בין אם היא תנצח או לא, אין ספק שסתיו קצין היא הדמות הבולטת ביותר בעונה הזו של האח הגדול. אין פרק שאין בו לפחות סצינה אחת בה מופיעה הדמות הוורודה, שאת רוב זמנה בבית מעבירה בלהטריל ולהוציא מדעתם את הדיירים האחרים.

כבר מתחילת העונה החלו להשמע הקולות שדיברו על העריכה המגמתית לטובתה של קצין ועל כך שההפקה שומרת עליה, מה שלטענת חלק מהמעורבים והצופים גורם לעזיבת מתמודדים. הקולות התגברו אף יותר ביממה האחרונה אחרי שנרשמה הפרישה הרביעית לעונה הזו, כשאורי נגר בחר לצאת מהבית.

אורי כהן, שנכנס לקראת אמצע העונה עבור בת הזוג שלו ניקול בוטביניק, הכיר את קצין עוד הרבה לפני השהות שלהם כדיירים בבית האח הגדול במסגרת העבודה של השניים. כהן, שהודח מבית האח 36 ימים אחרי שנכנס אליו, ענה על שאלות העוקבים באינסטגרם, ובין השאלות הייתה גם שאלה מסקרנת במיוחד- מה דעתו על סתיו?

אורי כהן על סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
פותח מבערים/צילום מסך, אינסטגרם

"את סתיו אני מכיר שנים כלקוחה. סתיו שאתם רואים על המסך וסתיו שאני הכרתי, אלו שתי נשים שונות. אני לא זוכר את סתיו לובשת ורוד מעולם. מכיר סתיו נורמטיבית, שונה בתכלית ממה שקורה בבית האל. לחלוטין". סיפר כהן.

הדייר לשעבר המשיך ואף הוסיף פרט מפתיע- גם הוא הפעיל נוהל עזיבה בבית: "על אף הכבוד והחמלה שלי כלפיה, היא בחרה לעשות לי מעשים חמורים! להשתמש במילים קשות כלפיי, שבשלב מסויים אף הביאו אותי להפעיל נוהל עזיבה, כי זה פשוט עבר כל גבול. לסיכום, עבודה יפה סה"כ לאוהבי הז'אנר", כתב והבטיח: "ארחיב בהמשך ובזמן שלי על כל מה שלא ראיתם".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully