וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אגיש תלונה במשטרה על תקיפה": מה קרה לאור שפיץ?

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 17:34

הקונדיטורית אור שפיץ הוכיחה לא פעם שאסור להתעסק איתה, אבל למרות זאת נראה שיש אנשים שהמסר לא חלחל אליהם ועדיין מנסים לבדוק אותה. מה קרה הפעם? וואלה! סלבס מי מתעסק

1הסטורי של אור שפיץ. אינסטגרם, צילום מסך
לא פראיירית/צילום מסך, אינסטגרם

הקונדיטורית ואושיית הרשת אור שפיץ חשבה שהיא תקום הבוקר לעוד יום רגיל ומתוק בקונדיטוריה שלה, אלא שאז הגיע ילד אחד שהחליט לחרב את הכל, להפחיד את העובדות שלה ולהתנהג כלפיהן באלימות כיוון שלא קיבל את מבוקשו.

בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה העלתה שפיץ סרטון מהקונדיטוריה שלה בו אפשר לראות ילד שמרסס בספריי חלונות את אחת העובדות במקום אחרי שסירבה לתת לו קינוח חינם. אחרי ההפצה הגיעו תגובות רבות לקונדיטורית שמבקשות להוריד את הסרטון, והיא סירבה: "אני לא אוריד עד שהילד המופרע לא יגיע לבקש סליחה מהצוות המדהים שלי".

שפיץ סירבה לעבור בשתיקה על המקרה והוסיפה: "אם לא יגיע היום אגיש במשטרה תלונה בגין תקיפה בנסיבות מחמירות. כל מי שמכיר את ההורים שלו אשמח שתשלחו להם את הסרטון. רק ככה כולנו נמנע התנהגויות כאלה בעתיד".

העוקבים המסורים שלה עשו את עבודת התחקיר הנדרשת עד שגם הילד וגם הוריו נמצאו והיא הסירה את הסרטון. אחרי האירוע האלים שיתפה שפיץ צילום מסך משיחת וידיאו עם העובדות שלה וכתבה: "בזכותכם מצאנו את הילד המופרע שהגיע וביקש סליחה והתנצל בפני הצוות שלי שזה היה לי הכי חשוב כי הן היו בטראומה, ובצדק!!"

2הסטורי של אור שפיץ. אינסטגרם, צילום מסך
לא בבית ספרנו/צילום מסך, אינסטגרם

היא גם עדכנה במה עלה בגורלו של הילד: "הבנתי שגם ההורים שלהם הבטיחו להעניש אותם ולטפל בהם ביד קשה ולכן לבקשתם הסרתי את הסרטון", והוסיפה: "הכי חשוב! אני מקווה שכולנו יחד נמנע את מקרה האלימות הבא. כי זו אלימות לכל דבר!!! ובדברים הקטנים האלה זה רק מחמיר. "זה לא רק ילדים", ומי שלא מסכים איתי שפשוט יוריד עוקב!! כי יש לי אפס סובלנות לדברים כאלה", חתמה.

זאת לא פעם ראשונה שהכוכבת משתפת במלחמה שלה בפשעים למיניהם: רק בתחילת השנה התמודדה עם הפצת התמונות שלה על גבי כרטיסים למכירת סמים. מעבר ללפרסם את העוולה הנוראית הזאת, היא אפילו התעמתה עם מפיצי הפלאיירים.

מקרה נוסף היה כשנגנב לה הקורקינט, והיא לקחה את עוקביה למרדף ומסע חיפוש אחר כלי התחבורה הגנוב. עם תושיה רבה הצליחה שפיץ כמעט בכוחות עצמה למצוא את הקורקינט הגנוב והוכיחה פעם נוספת שאסור להתעסק איתה.

וואלה! סלבס לא מתעמתת עם פושעים, אלא אם הם מנסים לגעת לה באוכל.

  • עוד באותו נושא:
  • אור שפיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully