וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושייה מרשימה: אור שפיץ במרדף אחרי קורקינט שנגנב ממנה

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 9:18

הקונידטורית ואושיית הרשת ממשיכה להראות כי היא מישהי שלא כדאי להתעסק איתה. אחרי שיצאה למרדף בעקבות מפיצי פלאיירים למכירת סמים עם תמונתה, הפעם יצאה לתפוס את מי שגנב את הקורקינט שלה. וואלה! סלבס השוטר אזולאי

אור שפיץ והקורקינט הגנוב/צילום מסך- אינסטגרם

במידה ומחפשים מפקדת ל"משמר הלאומי" של השר בן גביר, נראה שמצאנו את המועמדת המתאימה. הקונדיטורית אור שפיץ, שבין לישת בצק לזיגוג ציפוי לעוגה מוצאת את הזמן לרדוף אחרי פושעים ולא מתייאשת עד לתפיסתם.

הקונדיטורית הצעירה ממשיכה לגלות תושייה בכל פעם שהיא נתקלת בחוסר צדק או עבירה על החוק, ואחרי שבפעם הקודמת היא רדפה אחרי בחורים שהפיצו ברחוב פלאיירים למכירת סמים הנושאים את תמונתה, הפעם היא פתחה במרדף בעקבות קורקינט שנגנב ממנה.

שפיץ עידכנה לאורך כל היום (ד') בחשבון האינסטגרם שלה, מרגע הגילוי על הגניבה, כשהעלתה לסטורי שלה תמונה בה רואים את עמוד החשמל אליו קשרה את כלי התחבורה, כשעליו נותר המנעול בלבד וסיפרה כי הקורקינט נגנב. מאוחר יותר עידכנה על המתרחש וסיפרה: "בטיפשותי קשרתי את הקורקינט מתחת לבניין, אמרתי זה מול שגרירות מצריים, יש מצלמות, יש חיילים, אף אחד לא יעז לגנוב. אני באמת בהלם כל פעם מחדש".

אור שפיץ קורקינט. אינסטגרם, צילום מסך
מקרה שהתחיל ככה/צילום מסך, אינסטגרם
אור שפיץ קורקינט. אינסטגרם, צילום מסך
והמשיך כך/צילום מסך, אינסטגרם

אך היא לא התייאשה מהר, ונזכרה כי על הקורקינט, ששייך בכלל לשכן שלה יוסי, יש מכשיר אייר טאג כך שניתן לראות את המיקום שלו בכל עת. היא קיבלה את המיקום מיוסי, הגיעה למיקום ויצרה קשר עם המשטרה: "הגעתי לשם, התקשרתי למשטרה, אתר בנייה בכל זאת, אני בחורה, קצת מפחיד. הם מגיעים ופשוט התחלנו לבדוק את האיזור."

אחרי חיפוש ממושך, הכלל גם בדיקה בדירות של אנשים הגרים באזור, הקורקינט עדיין לא נמצא. אבל כמו שכבר אמרנו, מדובר בבחורה נחושה במיוחד, היא השתמשה בשלט של הקורקינט, הגורם לו לצפצף בכל פעם שלוחצים עליו, והלכה בעקבות הרעש, עד לסוף הטוב המיוחל בו כלי התחבורה נמצא והושב לבעליו.

וואלה! סלבס גילתה נחישות דומה כשחיפשה במקרר את משולש הפיצה האחרון ששמרה לעצמה לקינוח לפני השינה.

  • עוד באותו נושא:
  • אור שפיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully