וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לי, כואב לי וקצת שורף לי": ספיר בורגיל מגיבה להדחה

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 9:03

מי שהייתה אחת מהדיירות החזקות בבית האח הגדול הודחה באחת מההדחות המפתיעות והדרמטיות ביותר שהיו עד כה העונה. כעת היא מגיבה לראשונה להדחה ומסכמת את החוויה בתוך הבית. ומה יש לה להגיד על אברהם? וואלה! סלבס שבורת לב

ספיר בורגיל. רן יחזקאל,
הפתעת העונה?/רן יחזקאל

יממה בדיוק עברה מאז ההדחה המפתיעה של ספיר בורגיל מבית האח הגדול, והדיירת שמתרגלת לאט לאט לחיים החדשים שבחוץ כבר מתחילה לסכם את החוויה בבית האח.

בורגיל צפתה בפרק ששודר אתמול (א') בו הראו את ההדחה, והעלתה לעמוד האינסטגרם שלה פוסט עם קטע מתוך הפרק בו רואים את אחיה, שניר בורגיל, ואת בן זוגה בתוך הבית, אברהם אקלום, שרבו לא מעט פעמים העונה, מתחבקים אחרי שהודחה.

"אני רואה את הפרק ונקרע לי הלב. עכשיו אתם יכולים להבין מזה לאהוב בעוצמות האלה. השארתי בבית חברים, את אחי ואהבה מטורפת!!" כתבה המודחת הטרייה והוסיפה על ההדחה שלה: "אני באמת מאושרת על המקום שהגעתי וגאה במי שאני".

בורגיל הודתה לתומכים שלה לאורך הדרך וסיפרה על מה לקחה מהתוכנית, במה שמרגיש כמו עקיצה מרומזת לנמסיס שלה העונה, סתיו קצין, שהתגאתה לא פעם בהיותה אגואיסטית שדואגת רק לעצמה: "תודה על הזכות לחוות את הבית הזה וללמוד בשלושה חודשים מה שלא למדתי בחיים שלמים, לדעת לחיות בקבוצה ולהבין שבשביל להצליח חייבים לעבוד ביחד!"

ההדחה של ספיר, דיירת חזקה מאוד בתוך בית הבית שסומנה לא פעם כמי שתגיע לחמישייה הסופית, הייתה מפתיעה ודרמטית במיוחד. מי שדחף את המהלך להדחה היה הקהל של סתיו, ועל פי השמועות גם הקהל של אברהם הצטרף אליהם על מנת להוביל את בורגיל אל מחוץ לבית.

משפחתו וחבריו של אברהם הגיבו אתמול לראשונה להדחה כשכתבו בעמוד האינסטגרם שלו: "למי שתהה, אנחנו עוד מעכלים את ההדחה המטורפת שהייתה אתמול. ספיר, היית ואת עדיין חלק בלתי נפרד מהמסע של אברהם בחוויה הזאת", והוסיפו: "חשוב לנו להבהיר שאנחנו מאוד אוהבים אותך ורוצים ומקווים שהזוגיות שלכם תפרח ותגדל כמו שראינו אותה בבית. את הכי תחסרי לאברהם בבית ואנחנו מוסרים לך המון בהצלחה בהמשך הדרך".

וואלה! סלבס הובילה פעם הפיכה בראשות וועד הבית, אבל אחרי יומיים הודחה בעצמה מהתפקיד.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully