וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהצלחה בהמשך הדרך": המשפחה של אברהם מגיבה להדחה של ספיר

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 19:37

אחרי ההדחה הדרמטית והשמועות על כך שלקהל של אברהם יש יד בדבר, כעת המשפחה של מי שהיה בן זוגה של ספיר בורגיל מגיבה להדחה ולקשר של השניים. ומה אמרה על כך ספיר? וואלה! סלבס אהבה מנצחת?

ההדחה הדרמטית של ספיר בורגיל אתמול (שבת) מבית האח הגדול הכתה בתדהמה לא רק את הדיירים שבתוך הבית, אלא גם לא מעט צופים. על פניו, היא הייתה אמורה לעבור את הדו קרב מול עדן, הדיירת החדשה, די בקלות. אבל הקהלים של הדיירים האחרים בנו אסטרטגיה מחושבת, שהובילה לבסוף להדחה המפתיעה.

על פי השמועות באתרים ובעמודים השונים ברשתות החברתיות, הקהל של סתיו קצין, הנמסיס של ספיר בתוך הבית, הם אלו שהובילו את מהלך ההדחה הקשוח. אבל מי שעוד הצטרפו אליהם, כל על פי לא מעט דיווחים, זה דווקא הקהל של אברהם, בן זוגה של ספיר בתוך הבית. הסיבה לכך, לטענתם, שזו ההזדמנות להוציא את ספיר, דיירת מובילה מאוד לחמישיית הגמר, וההוצאה שלה מהבית תוציא מאברהם צדדים אחרים וטובים, שחלקם אולי טרם נראו. היום (א') הגיעה התגובה של משפחתו וחבריו של אברהם, שמפעילים את עמוד האינסטגרם שלו.

המשפחה של אברהם מגיבה להדחה של ספיר. אינסטגרם, צילום מסך
תומכים בזוגיות של השניים?/צילום מסך, אינסטגרם

בסטורי שהעלתה המשפחה לעמוד האינסטגרם של אברהם נכתב: "למי שתהה, אנחנו עוד מעכלים את ההדחה המטורפת שהייתה אתמול. ספיר, היית ואת עדיין חלק בלתי נפרד מהמסע של אברהם בחוויה הזאת. תודה לך על כל הרגעים ואהבה שהענקת ואת עדיין מעניקה לאברהם שלנו".

ומה דעתם על הזוגיות של השניים? גם על כך ענו המשפחה והחברים: "חשוב לנו להבהיר שאנחנו מאוד אוהבים אותך ורוצים ומקווים שהזוגיות שלכם תפרח ותגדל כמו שראינו אותה בבית. את הכי תחסרי לאברהם בבית ואנחנו מוסרים לך המון בהצלחה בהמשך הדרך".

ספיר בעצמה גם הגיבה להודעת המשפחה, כששיתפה בעמוד האינסטגרם שלה את הסטורי שהעלו בתוספת לב. לאחר מכן העלתה פוסט עם סרטון המסכם את הזוגיות של השניים וכתבה: "עוד לא עברו 24 שעות וכבר אתה חסר לי ברמות. עוד מעכלת את הכל לאט לאט. אני רוצה להגיד תודה ענקית על כל החום והפירגונים, אתם מחממים לי את הנשמה".

וואלה! סלבס עדיין מעכלת את ארוחת הצהריים. זה לא מונע ממנה לעבור למנה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully