וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת העונה? תמונות ראשונות של ספיר אחרי ההדחה

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 12:01

ההדחה הדרמטית של ספיר בורגיל הפתיעה לא מעט מצופי האח הגדול, שהימרו עליה כמי שתגיע לחמישיית הגמר. היום היא כבר נצפתה בדרך לראיונות עם חיוך רחב על הפנים. מה עמד מאחורי ההדחה המפתיעה? וואלה! סלבס נוקמת

ספיר בורגיל אחרי ההדחה. רשת 13,
לפחות יצאה עם חיוך/רשת 13
ספיר בורגיל אחרי ההדחה. רשת 13,
וואלה! סלבס כועסת בשבילך/רשת 13

אם טרם הבנתם לאן העונה הזו הולכת, ההדחה המפתיעה (חלקית) של ספיר בורגיל אתמול (שבת) היא ככל הנראה ההוכחה הסופית. מי שנכנסה לבית כדי להשלים עם אחיה הצעיר (תסריט עם לא מעט חורים בעלילה, אבל נזרום עם הנרטיב), הפכה לאחת מהדמויות הבולטות העונה, נכנסה למאבק מתמשך מול כוכבת העונה (הלוא היא סתיו קצין כמובן) ומצאה את עצמה מחוץ לבית 77 ימים אחרי שנכנסה אליו.

על פניו, מדובר בהדחה מפתיעה במיוחד. ספיר הייתה אחת מהדיירות החזקת בבית, נתנה כאמור קונטרה לסתיו, פיתחה סיפור אהבה מלא בעליות וירידות (ובעיקר שפע של דגלים אדומים), והתמודדה ראש בראש מול דיירת חדשה ופרווה במיוחד (סליחה עדן, זה באמת לא אישי). אבל כל מי שצפה בימים האחרונים בקבוצות הפייסבוק של התכנית ראה את התכנית של מעריציה של סתיו, שתיכננו בקפידה איך לגרום להדחה של ליאל או ספיר. אלו בצירוף קהלים של מתמודדים נוספים התאחדו יחדיו, הצביעו לעדן וגרמו להדחה הדרמטית.

מדובר במהלך גאוני ללא ספק, אבל גם מכעיס עבור חלק מהצופים. בורגיל לא הייתה מושלמת וחפה מטעויות כמובן. בדומה לכל שאר הדיירי הבית מלבד, יובל מעתוק ויענקי, היא הגיעה לא פעם למקומות נמוכים והייתה שותפה למעשים שבעיני חלק מהצופים לא יעשו, אבל היא הייתה דיירת מעניינת וחלק משמעותי בבית ואחרי הכל, היה ברור שיש לה גם לב טוב ודאגה ואכפתיות לשאר הדיירים. כן, גם לסתיו.

אבל העריכה המוקפדת שדאגה לשמור על סתיו לאורך העונה עשתה את שלה, הקהל שצברה שמרחם עליה גם כשהיא נוהגת לחלוטין ללא רחם על הדיירים האחרים, מטרילה אותם ואף נוהגת ברשעות אכזרית במיוחד בחלק מהמקרים, כבר ימצא את הדרך להצדיק את מעשיה בכל פעם מחדש ולסלק מהדרך שלה כל מי רק מעז להרים את הראש מולה.

וכך ספיר מצאה את עצמה מחוץ לבית, נותנת את שמו של אברהם כזוכה שלה של העונה. ואם כך, נראה שההדחה היא לחלוטין רק לטובתה, להוציא אותה מהקשר הרעיל שפיתחה בתוך הבית. נקווה רק שהמשפחה והחברים ידאגו כבר לקחת אותה לשיחה רצינית ויראו לה את הקטעים הקשים מלאי נורות האזהרה המהבהבות ממערכת היחסים הזו. ועל הדרך, אולי עדיף שלא תכנס לטיקטוק בזמן הקרוב.

וואלה! סלבס הודחה לאחרונה מוועד הבית אחרי שלא הסכימה לתת לדיירים האחרים להשתמש בעגלה שגנבה מהסופר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully