וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופי האח הגדול משוכנעים: האחים בורגיל דיברו לפני הכניסה לבית

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 16:53

סיפור המריבה והפיוס של האחים לבית משפחת בורגיל הוא אחד מקווי העלילה המרכזיים בעונה הנוכחית של האח הגדול, אבל לא כל הצופים השתכנעו שאכן מדובר בסיפור אמיתי. אז איזו הוכחה הם מצאו לכך עכשיו? וואלה! סלבס חשדניסטית

אחד מסיפורי הדרמה עליהם נשענת העונה הנוכחית של "האח הגדול" הוא הסיפור של ספיר ושניר, האחים לבית משפחת בורגיל, שלטענתם היו בריב ממושך במשך תקופה ארוכה ולא דיברו עד הכניסה המפתיעה של ספיר אל בית האח הגדול. כבר מההתחלה צופי התכנית התקשו להאמין לסיפור של האחים, וכעת משוכנעים שיש עוד הוכחה לכך שהם דיברו טרם הכניסה לבית.

בקטע שרץ ביממה האחרונה ברשת מתקיימת שיחה בין האחים לבין הדיירת ובת הזוג של שניר, שי לי עופרי, אותה הוא הכיר בבית האח. השיחה המדוברת היא סביב החליפה אותה לבש שניר כשנכנס אל הבית, וספיר נשמעת אומרת: "הוא רצה חליפה בצבע אחר, הייתי עם אותה החברה ואמרתי לה- רק את הוורודה". ואכן, שניר באמת נכנס עם אותה החליפה בצבע הוורוד אל הבית.

הצופים החשדניים החלו במהרה למלא את הרשת בתגובות לקטע, וטוענים כי אחרי שמצאו הוכחות נוספות, כמו פוסט שהעלתה לאחרונה קוסמטיקאית שפירסמה ששני האחים הגיעו אליה לטיפול פנים טרם הכניסה, כעת מגיעה ההוכחה הזו, לטענתם, שמראה שהם אכן דיברו ואף בחרו יחד את בגד הכניסה של שניר אל הבית.

שניר וספיר בורגיל. רן יחזקאל, עיבוד תמונה
האם הכל היה רק משחק?/עיבוד תמונה, רן יחזקאל

"כל הסיפור היה שקוף מהרגע הראשון, הוא ידע שהיא עומדת להכנס אפילו לא היה מופתע!" כתב אחד הצופים הזועמים ואחרת הוסיפה: "הם שניהם שקרנים וידעו טוב מאוד מה הם עושים". צופה נוספת של התכנית הגיבה בחריפות: "זה היה ברור שזה משחק. לא הבנתי את הקטע הזה. רצו להכניס את שניהם, שיכניסו את שניהם. הקטע של ה"סולחה" עבר ונשכח תוך שניה. למה צריך את כל הפקת השקר הזו סביב זה".

מהצד השני, היו לא מעט שהגנו על האחים וטענו כי ידוע שספיר ידעה על כניסתו של שניר אל הבית ולכן העבירה את המסר דרך חברה משותפת: "היא היתה עם חברה ושניר מדד חליפות ספיר אמרה לחברה שתגיד לו לקחת את הורודה", כפי שהסבירה אחת הצופות ואחרת הוסיפה לכך: "מדובר בחברה משותפת שהראתה לספיר את החליפה. תפסיקו לחפש סתם".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully