וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קייט מידלטון משוחחת בחשאיות עם הנסיך הארי בלילות"

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 11:11

בזמן שהנסיך הסורר מתמודד עם צרות בחיי הנישואים ומוניטין מתפורר בארצות הברית, מידלטון עושה מאמצים לעודד אותו. בסתר, כמובן. וואלה! סלבס סוס טרויאני

קייט מידלטון. GettyImages
יונה עם עלה של זית/GettyImages
הנסיך הארי הנסיכה יוג'יני חתונה מלכותית. GettyImages
דררה וגם זו מחמאה/GettyImages

הסכסוך המר בין בני משפחת המלוכה ירד מהכותרות לאחרונה ונראה שכל הצדדים מתבצרים בעמדותיהם. בזמן שהנסיך הארי שוהה בארצות הברית ומתמודד עם שמועות על גירושים ממייגן מרקל, מוניטין מפוקפק ועסקאות שנופלות בקצב מסחרר, יש מי שמנסה לעודד אותו.

ה-Closer דיווח שקייט מידלטון מנהלת שיחות טלפון ליליות עם הארי. "זו מחווה נדיבה שקייט עושה. היא אמרה להארי להסתובב זקוף, ולא לתת לבעיות זמניות להדאיג אותו. היא מאוד מרחמת עליו כרגע כצופה מהצד, שרואה עם איזה דברים הוא צריך להתמודד".

מייגן מרקל. GettyImages
זה הכל מאז שאת הגעת, שיהיה ברור. מייגן מרקל/GettyImages

ואכן, החודשים האחרונים היו מורכבים מאוד עבור הארי. בחודש יוני האחרון ענקית הסטרימינג ספוטיפיי ביטלה את עסקת העתק שחתמה עם הנסיך ומייגן מרקל ובכיר בחברה כינה אותם "נוכלים". לאחר מכן הגיע אולטימטום מנטפליקס, לאחר שבני הזוג לא סיפקו רעיונות ליצירות משותפות נוספות.

המתחים גבו מהשניים מחיר כלכלי גבוה, אבל המחיר האישי היה קשה לא פחות ובשבועות האחרונים יש שמועות בלתי פוסקות על גירושים. על פי דיווחים מאתרי רכילות מעבר לים, הארי עבר להתגורר בבית מלון ומתכנן לטוס לאפריקה לבדו לטובת צילומים.

וואלה! סלבס מנהלת שיחות ליליות עם האחמ"ש באווז הזהב, זה שמריח כמו עמבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully