וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של קווין קוסטנר: "שמחה להמשיך הלאה"

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 12:19

לא פעם קריסטין באומגרטנר הצטיירה כרודפת בצע בזמן שנאבקה בשיניים על מזונות ילדיה, סולקה מביתם המשותף מזה 18 שנה ועברה להתגורר במחסן - אך למרות כל המלקות, היא מרגישה הקלה אחרי הפרידה. וואלה! סלבס ניקוי רעלים

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
הצלחה לשני הצדדים/GettyImages, GettyImages

אם חשבתם שהמטבע נמצא בצד של קווין קוסטנר בגירושים המכוערים מקריסטין באומגרטנר - אז תחשבו שנית. על אף שהפרודה הטרייה ידעה סילוק מביתם המשותף בו התגוררו הזוג לשעבר יחד עם ילדיהם המשותפים מזה 18 שנה, מעבר לדירה ששימשה כמחסן, וריבים מתוקשרים בהם קוסטנר ניסה להצטייר כמסכן, היא עדיין הצליחה להרים את הראש מעל המים.

לפי מגזין PEPOLE, נדמה כי למרות כל המלקות שעברה - לבאומגרטנר הוקל ברמות! מקורב לזוג סיפר למגזין כי: "קווין קיבל את מה שהוא רצה - היא יצאה מהבית. אך קריסטין מצידה מרגישה הקלה גדולה על כך". עוד סיפר כי האקסית החליטה להתמקד כעת בעתידה: "היא מקווה שעכשיו תהיה פחות דרמה, היא שמחה להמשיך הלאה".

לפי אתר PageSix, לפני כשבועיים באומגרטנר צולמה כשהיא מעמיסה את חפציה על משאיות בסנטה ברברה בקליפורניה. זאת יממה בלבד לאחר שבאומגרטנר חגגה את יום הולדתה ה-49. מקור סיפר למגזין Pepole: "קריסטין תגור בנכס ששימש כמחסן עובדים. זהו פתרון זמני, היא עדיין מחפשת בית אחר ותשאר קרובה לילדיה - הכי חשוב לה זה". קריסטין ביקשה במקור לקבל את צו הפינוי עד סוף חודש אוגוסט והשחקן אילץ אותה לצאת בסוף יולי.

וואלה! סלבס עברה לגור במרתף והמשיכה הלאה. היא וכל הבובות וודו שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully