וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיצוץ המזונות: האקסית של קווין קוסטנר עוררה סערה

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 10:56

קריסטין באומגרטנר, שמנהלת קרב גירושים מכוער עם הכוכב ההוליוודי, תועדה כשהיא נושאת תיק יוקרתי ועוררה את זעמם של שונאי הנשים. וואלה! סלבס תנוחו

הגירושים המלוכלכים של קווין קוסטנר וקריסטין באומגרנטר ממשיכים להעסיק את אתרי הרכילות מעבר לים, כשהשערוריה הנוכחית סובבת סביב תיק יוקרה עמו צולמה קריסטין.

הפרודה הטרייה תועדה במהלך סידורים, כשעל כתפה נח תיק של פראדה בשווי 50,000 דולרים. התמונות צולמו מספר ימים לאחר שקוסטנר פינה אותה מביתם המשותף בו התגוררו יחד עם ילדיהם מזה 18 שנה.

לפי ה-PageSix, באומגרטנר צולמה כשהיא מעמיסה את חפציה על משאיות בסנטה ברברה בקליפורניה. זאת יממה בלבד לאחר שהגרושה הטרייה חגגה את יום הולדתה ה-49. מקור סיפר למגזין Pepole: "קריסטין תגור בנכס ששימש כמחסן עובדים. זהו פתרון זמני, היא עדיין מחפשת בית אחר ותשאר קרובה לילדיה - הכי חשוב לה זה". קריסטין ביקשה במקור לקבל את צו הפינוי עד סוף חודש אוגוסט והשחקן אילץ אותה לצאת בסוף יולי.

למרות שקוסטנר ניסה להצטייר כמסכן, כשחזר ואמר באופנים שונים כי הדרישות הכלכליות של גרושתו הן "שוד מופרז" - מקורות סיפרו ל-TMZ שקריסטין אמרה שההון העצום של קווין יאפשר לו לעמוד בתנאים שהציבה מולו, וטענה כי ההכנסה השנתית של קווין בשנה שעברה עמדה על 19.5 מיליון דולרים. לטענתה, ההוצאות המשפחתיות שלהם עמדו על 6.6 מיליון דולר.

וואלה! סלבס גם היא פירקה את החבילה ולקחה איתה את כל הממתקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully