וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?! החוזה של הנסיך הארי ומייקל מרקל עם נטפליקס נחשף

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 17:27

הנסיך והדוכסית חתמו על חוזה בשווי משוגע עם נטפליקס, ובתמורה לסכום המכובד הם עוברים למאחורי הקלעים וואלה! סלבס מנגבת עם שטרות

מייגן מרקל והנסיך הארי. Getty Images, עיבוד תמונה
שלב הבא נערת מים/עיבוד תמונה, Getty Images

אין צורך לרחם על מר גורלם של הנסיך הארי ועל מייגן מרקל. למרות שהם מתרחקים מחברים ועוברים משברים, הם לא צריכים להיות מוטרדים מלסגור את החודש, בניגוד לוואלה! סלבס. מזל שיש את נטפליקס שדואגים להם.

למרות שהיו חשדות ברחבי צהובונים ברחבי העולם שהעסקה עם חברת הסטרימינג תהיה סביב הפקת הסיפור האישי של הזוג, מגזין Page Six חשף שהשניים ישלבו כוחות בהפקת סיפור אחר בכלל. הפרויקט הנבחר הוא הספר "Meet Me at the Lake", של הסופרת קרלי פורצ'ן. "זה ממש מתאים להם", מספר מקורב. "הם אוהבים סיפורי אהבה וקומדיות רומנטיות".

החוזה עם השניים מוערך בלא פחות משלושה מיליון דולר, ומגולל את סיפור האהבה של זוג עם הרבה נקודות מקבילות לסיפורם האישי של הזוג המלכותי לשעבר. שני הזוגות הכירו בגילאי ה-30 שלהם, ולכל אחד מהזוגות יש התמודדות עם טראומות דומות, כמו אובדן הורה בתאונת דרכים.

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
חולמת על ספוטיפיי/GettyImages, GettyImages

השניים בונים מחדש את הצוות איתו יעבדו על הפרויקט המדובר, שבראשו עומד המפיק בן בראונינג, שבעבר היה מי שפיקח על הסרט הדוקומנטרי שנטפליקס הוציאו על בני הזוג. מי שלא המשיכה לעבוד עם הצוות היא עוזרת המנכ"ל, נישקה קומבל, שהחזיקה מעמד שנתיים בלבד בחברה לפני שדרכיהם נפרדו.

נראה שהארי ומייגן הבינו שאולי הציבור קצת פחות סובלני אליהם. אחרי שאיבדו את העסקה שהיו אמורים לחתום עם ספוטיפיי, מזל שהם היו חכמים מספיק למקבל משא ומתן עם חברת סטרימינג נוספת שבסוף הסכימה לקבל אותם לעבודה מאחורי הקלעים.

וואלה! סלבס חתמה פעם על חוזה של תרמית פירמידה. טוב, אולי יותר מפעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully