וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מייפל: ויקטוריה ודיוויד בקהאם צמודים בחופשה משפחתית

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 14:35

משפחת בקהאם דואגת להישאר מלוכדת בעזרת חופשת משפחתיות ופעילויות משותפות ומגבשות. הפעם הם מציגים חופשה משפחתית פוטוגנית ומאתגרת במיוחד. וואלה! סלבס יאכטה

זאת ממש לא הפעם הראשונה בה הזוג בקהאם מנצלים את הזמן שלהם בצורה מעוררת קנאה להפליא. מבילויים במשחקי כדורגל לערבי קריוקי מלאים בנוסטלגיה, הבקהאמים יודעים תמיד איך לשמור על עצמם מבודרים, ועל הדרך לבדר גם אותנו.

את החופשה המשפחתית הנוכחית חשפה ויקטוריה בקהאם בחשבון האינסטגרם שלה עם רצף של תמונות וסרטונים, שתיעדו את הרגעים שחשוב לנצור מהזמן שלהם במוסקוקה, קנדה.

אחרי התמונה הראשונה שבה היא מחובקת עם בעלה, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם, ומלמדת את כולנו איך נראת זוגיות יציבה, העלתה הספייס גירל הנצחית גם תמונה שלו יחד עם בתם הקטנה הארפר שחגגה לא מזמן יום הולדת 12.

התמונה החשובה באמת, ואולי השיא של הפוסט, הייתה התמונה השלישית בה נראת מעצבת האופנה בפנים חתומות עם רמז לחיוך כשהיא אוחזת ברצועה המחוברת לסירה שלהם בזמן שהיא מנסה לתפוס גלים. ממש המונה ליזה.

גם בתיאור הפוסט התייחסה לאיך שהיא נראת בתמונה וכתבה בסוגריים: "כן, זאת אני עושה סקי מים" עם תוספת של אימוג'ים צוחקים.

קרוז בקהאם גולש בחופשה משפחתית/אינסטגרם. צילום מסך

מי שהדגים לה איך עושים את זה נכון היה בנה, קרוז בקהאם, שמופיע גם בלקט מהחופשה וגם בסטורי בחשבון האינסטגרם של שני הוריו הגאים, שהעלו את הסרטון בו הוא גולש גלים בכישרון רב ופוזה של מישהו שישבור לך את האף עם קצה הגלשן, ואולי גם קצת את הלב.

כמובן שהאמא ובת הזוג הגאה לא יכלה לפרגן רק לבן משפחה אחד על המצויינות בלי לפרגן גם לשאר, ודאגה להעלות לסטורי גם סרטונים של בתה ובעלה נהנים בסקי מים וגלישת גלים.

את החופשה המשפחתית לא העבירו רק עם עצמם ובילו גם עם המשפחה של חבריהם, ג'יימי ושריל סולטר. להם דאגה לפרגן בקהאם גם בתיאור הפוסט שלה: "הזמן הכי מושלם במוסקוקה עם החברים הכי יפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

למרות כל הכיף, המשפחות נתקלו גם באתגר בדמות עץ ענק שנפל, ונאלצו להרים אותו יחד בעבודת צוות. מי שהצטרף למאמץ הקבוצתי היה השחקן ההוליוודי אוסטין באטלר, הלא הוא אלביס המודרני. בפוסט שהעלתה ויקטוריה אפשר לראות את החבורה מרים את העץ, כשתיאור הסרטון היה: "האם אי פעם חשבת שתראו את אלביס ובקהאם מרימים עץ? עוזרים לקהילה במוסקוקה. אני מתרשמת רבותיי!"

וואלה! סלבס טסה פעם לחופשה יחד עם המשפחה ובחרה לחזור לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully