וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזינג: האם ויקטוריה בקהאם רומזת על איחוד של הספייס גירלז?

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 10:11

למרות שלא הייתה מוכנה ליציאה לסיבוב ההופעות המשותף של הלהקה, נראה שהספייס גירל הנצחית, ויקטוריה בקהאם שולחת רמזים על איחוד אפשרי. וואלה! סלבס פוש ספייס

@victoriabeckham

Warming up the vocals in Miami! More to come ?!! ??

♬ original sound - Victoria Beckham

למרות שלא לקחה חלק באיחוד של סיבוב ההופעות האחרון של הלהקה האייקונית, ספייס גירלז, נראה שלא מפריע לספייס פוש, או בשמה האמיתי, ויקטוריה בקהאם להמשיך לשיר פה ושם את השירים האלמותיים בערבי קריוקי.

בסרטון שהעלתה לטיקטוק נראת ויקטוריה ביציאה משותפת עם בעלה, הכדורגלן, דיוויד בקהאם, שרה מדם ליבה את השיר "Say You'll Be There" של הלהקה בה הייתה פעם חברה. כשהכיתוב על הפוסט הוא: "מחממת את מיתרי הקול מיאמי! יש עוד בדרך!", האם מדובר על איחוד אמיתי שבדרך? וואלה! סלבס דורשת לדעת את האמת כדי להכין את הדפיבולטור לרגע האמת.

צהובונים ברחבי בריטניה מפרסמים עוד מסוף השבוע (שבת) שמועות שרצות על איחוד מתוכנן בקיץ של 2024 לקראת חגיגות 30 השנים ללהקה. מקור אמר למגזין The Sun הבריטי: "בחמש השנים האחרונות הספייס גירלז התנהלו כלהקה של ארבע", "ויקטוריה עכשיו מוכנה לחגוג איתן את 30 השנים של הכוח הנשי".

"לוחות הזמנים שלהן משוגעים אז לגרום לכולן להיות באותו החדר באותו הזמן זה קשה. אבל בחצי השנה האחרונה הן יותר קרובות ממה שהיו באולימפיאדה של 2012", אנחנו רק נמשיך להתפלל שהמקור אכן דובר אמת ולא מעלה את הציפיות שלנו לחינם כמו שנעשה בארוויזיון.

וואלה! סלבס מוכנה להתאחד רק עם בעלה השלישי, ובימים של געגוע, גם עם בעלה השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully