וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך גדלה: ג'יג'י חדיד פרסמה תמונות נדירות של בתה

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 13:43

ימי החופש הגדול דורשים מכל ההורים להיות יצירתיים וזה כולל את כולם, גם את דוגמנית העל ג'יג'י חדיד, שפרסמה תמונות נדירות של בתה בזמן איכות של אמא ובת. וואלה! סלבס אין אהבה בעולם

קאי מאליק חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
אני שטה/צילום מסך, אינסטגרם
קאי מאליק חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
איך אומרים אוכמניות באנגלית?/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שלא רואים על הפיגורה, דוגמנית העל ג'יג'י חדיד היא גם אמא גאה לקאי, הבת המשותפת שלה ושל הזמר זאין מאליק, שבספטמבר הקרוב תחגוג יום הולדת שלוש. למרות שהוריה לא נוהגים לפרסם אותה ברשתות החברתיות, הפעם הייתה זאת חדיד ששברה קצת את המסתורין סביב הילדה בפוטו דאמפ ממיס ונוצץ.

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, העלתה הדוגמנית תמונות של קאי הקטנה בלי לחשוף את פניה. בדפדפוף בתמונות הממיסות אפשר לראות שהשתיים בילו יחד את החופש הגדול בקטיף אוכמניות, שיט, וגלידות מפנקות.

ג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
לא רואים על הפיגורה/צילום מסך, אינסטגרם
קאי מאליק חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
מתקררות בימים חמים/צילום מסך, אינסטגרם

חדיד ומאליק התחילו לצאת עוד בשנת 2015 וניהלו מערכת יחסים בה נפרדו וחזרו שוב ושוב, עד 2021. למרות שמעולם לא היה נחשבים לזוג יציב, אף אחד לא יכל לצפות את השערוריה סביב הפרידה הסופית של השניים, בה הואשם הזמר בכך שהכה את המנהלת ואימה של הדוגמנית, יולנדה חדיד.

למרות המתח הברור בעקבות הסערה המשפחתית, זוג ההורים מנהלים משמורת משותפת על קאי הקטנה. בעבר, סיפה חדיד בראיון: "העובדה שהיא יכולה להיות עם שני ההורים שלה משמחת אותי מאוד". "רק לשמור על חשיבות האושר של הילד במקום הראשון. יש לך חיים ארוכים לצד האדם הזה".

וואלה! סלבס הייתה מבלה חופשים גדולים בצפייה של קלטות פסטיגל ואכילת יתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully