וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפלה הכואבת: מאיה ורטהיימר חגגה יום הולדת

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 14:26

הכוכבת המתוקה חגגה 33 וסיכמה את השנה החולפת בפוסט מרגש באינסטגרם. היו דמעות, היו חיוכים והייתה גם פגישה עם ג'ון ביידן. וואלה! סלבס לשנה הבאה

מאיה ורטהיימר אסף זמיר אסיה זמיר. אינסטגרם, צילום מסך
הכל פה חמוד/צילום מסך, אינסטגרם

אם חשבתם שהשנה שלכם הייתה עמוסה בשינויים ותהפוכות, תחשבו שוב. הכוכבת מאיה ורטהיימר העלתה אתמול (שבת) פוסט מרגש לחשבון האינסטגרם שלה, בו סיכמה את גיל 32 וניצלה את הבמה כדי להודות על הכל, גם על הרגעים הקשים.

"היום אני בת 33. יש כאלה שמתלוננים על גיל אבל אני מרגישה שזאת זכות להתבגר. תמיד ביום ההולדת אני אוספת לי רגעים מהשנה האחרונה ומנסה לחשוב. מה למדתי? מה חוויתי? מסקנות? שאלות?".

נראה שזאת הייתה שנה מלאה בשיעורים למשפיענית: "מעבר מניו יורק חזרה הלוך וחזור עשרות פעמים, טיפולי פוריות, בית שהוצף, תפקיד דיפלומטי, אסיוש אחת שפותחת לי את הלב ובעל אחד שמלמד אותי שכל יום אפשר להתאהב עוד יותר. עבדתי, צילמתי והנחתי וזכיתי להגשמת משאלות קטנות וגדולות.

פגשתי אנשים מדהימים, אני מרגישה איזה צורך לומר תודה על מה שהיה ומה שיהיה. אומרים שאפשר לברך ביום הולדת את האחר-אז אני מברכת את כל מי שקורא את המילים האלה באהבה ובריאות. אולי גם הזדמנות לומר עליכם תודה".

פוסט יום ההולדת של מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב!/צילום מסך, אינסטגרם

"גיל 33 תשמע, יהיה קשה להתעלות על השנה האחרונה אבל אמן אמן ושיהיה לא פחות מדהים.
אבל הכי אני מאחלת בריאות לאהובי ולי", כתבה וחתמה בנימה אופטימית: "בואו נראה, יש מצב שהולך להיות פנטסטי".

כזכור לאחרונה שיתפה ורטהיימר באומץ שעברה הפלה, וידוי שעורר דיון ברחבי האינסטגרם. אך למרות החוויה הקשה היא ניסתה לשמור על מסרים חיוביים.

וואלה! סלבס מגיעה לימי הולדת רק בשביל העוגה ואם היא גרועה, אין מתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully