וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה של מעיין אדם: "סוחטת לייקים על חשבון הפלה"

17.7.2023 / 9:25

המשפיענית העלתה סטורי בו התכוונה לחזק את הבסטי לשעבר מאיה ורטהיימר, ששיתפה כי עברה הפלה. התוצאה, איך לומר בעדינות, לא עברה לאנשים בגרון. וואלה! סלבס דוהרת

מעיין אדם. אור גפן,
מה יהיה? מעיין אדם/אור גפן
מאיה ורטהיימר אסף זמיר חתונה אליאנה תדהר לי בירן. ניר פקין, מערכת וואלה!
תחזיקו מעמד חמודים. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר/מערכת וואלה!, ניר פקין

בתקופה האחרונה לא עובר שבוע בלי שערוריה חדשה מכיוונה של מעיין אדם. וואלה! סלבס מעדיפה לחשוב שמדובר בכוונות טובות שמנוסחות גרוע, אבל הפעם מדובר בנושא רגיש במיוחד ובסטורי אחד שהיה צריך להקדיש לו עוד מחשבה.

אמש (א') מאיה ורטהיימר חשפה בפוסט כואב שעברה הפלה. ורטהיימר, אישה מתוקה ואהובה, קיבלה שלל תגובות תומכות שהגיעו מקולגות, חברים וגם מאנשים שלא מכירים אותה אישית. אדם מיהרה להעלות סטורי תמיכה אבל הניסוח, כאמור, החטיא את המטרה.

"תבור כמעט התהפכה עכשיו מהבטן לגב. צפיתי בזה בלייב וצרחתי כי זה מאוד מוקדם. צילמתי אותה עושה עוד ניסיון ועוד ניסיון, בכולם היא הייתה ממש קרובה ונשברה ברגע האחרון. התכוונתי להעלות את זה, וכשפתחתי את האינסטגרם חיכה לי הפוסט של מאיה.

אנחנו לא בקשר, אבל מצאתי את עצמי בוכה, קוראת שוב ובוכה יותר. אבל כמו שתבור תתהפך בסוף - מאיה תהיה אמא לשתיים לפחות. רק לא להישבר".

מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

התגובות הקשות לסטורי לא איחרו להגיע, והגולשים זעמו על הריכוז העצמי של אדם בזמן שמי שהייתה חברתה הטובה עוברת ימים קשים. "אי אפשר היה לשלוח את זה למאיה ולא לסחוט לייקים על חשבון ההפלה שלה?", שאלה גולשת אחת, ואחרת הוסיפה "בואו נכתוב על התינוקת הבריאה והמושלמת שלי, בזמן שחברה עברה הפלה ששוברת את הלב. מאוד הגיוני ורגיש".

ביו המגיבים היו גם מי שניסו להבין את אדם, אבל לא חסכו ביקורת: "איכשהו כל מה שהיא תגיד מרגיש רע, אולי נהיה אנטי כזה. אבל להשוות קושי התפתחותי של תינוק שכולם עוברים לבין קושי להביא ילד לעולם? לעבור גרידה לבין גילגול של הבת שלה?". אחרת כתבה: "מעיין אני מאמינה לך, נשבעת לך. מאמינה בכוונות הטובות, בחמלה למאיה, באיחולים ובאמונה. אבל את חייבת להתחיל לשקול איך את מעבירה מסרים. אולי יועץ או מישהו שיעזור לך. חבל, באמת חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully