וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנות לזה? חגיגות יום ההולדת לבנה של קלואי קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 12:24

האחות לבית משפחת קרדשיאן חגגה יום הולדת שנה לבנה הקטן, והגזימה כמיטב המסורת. כמה חבל שהוא לא יזכור מזה שום דבר. וואלה! סלבס שקית הפתעה

יש להניח שמתקיימת תחרות סודית בין האחיות לבית משפחת קרדשיאן, המכרסמת מתחת לרדאר במערכת היחסים הבין כה וכה הפכפכה ביניהן. מה שבטוח, יש מועמדת חדשה לתואר "יום ההולדת המוגזמת בתבל", עם חגיגות השנה ליום ההולדת של טייטום, בנה של קלואי קרדשיאן והאקס הבוגדני טריסטן תומפסון.

מסורת החגיגות האקסטרווגנדיות נמשכת מזה שנים, וגם הפעם חגיגת יום ההולדת הראשונה של העולל הקטן מתאפיינת בהמון פינוקים מוגזמים. האורחים הקטנטנים שהוזמנו ליום ההולדת תחילה עברו דרך שביל המעותר בקירות בלונים כחולים ולבנים, וגזרות קרטון של חללית, טיל, ואסטרונאוט קטן - כפי ששיתפה הכוכבת בסטורי ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כשברקע התנגן השיר האייקוני של אלטון ג'ון "Rocket Man".

כמובן שגם האוכל הוגש בנושא חלל וכלל ביסקוויטים בצורת ירח, צ'יפס בצורת כוכב, כריכי אסטרונאוט וסופגניות כחולות. ואיך אפשר חגיגה בלי עוגה - אז לכבוד טייטום נאפתה עוגה ענקית בגובה שלוש קומות שגם היא תואמת לסגנון הגלקטי של המסיבה. כמה חבל שהוא לא יזכור שום דבר מזה, אבל היי, לפחות יהיה לו אלבום תמונות נחמד.

כוכבת הריאלטי ושחקן הכדורסל הבוגדני הביאו את בנם המשותף טייטום בשנה שעברה באמצעות אם פונדקאית וחולקים ילדה משותפת נוספת, טרו בת השש. מערכת היחסים של השניים ידעה עליות ובעיקר לא מעט מורדות, לאחר שרגע לפני שילדה את בתם הבכורה גילתה כי הכדורסלן הנבזי בגד בה.

וואלה! סלבס חוגגת כל שנה את יום ההולדת שלה באותו הקונספט - פחמימות ריקות ומרתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully