וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראו את התחת שלך היום": הריב החדש באח הגדול שמסעיר את הרשת

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 16:05

האווירה בבית האח הגדול ממשיכה להתלהט, ולא רק בגלל הטמפרטורות הגבוהות בחוץ. הריבים הופכים להיות קולניים יותר ויותר, וכך גם הערות הבוטות שנזרקות על ידי הדיירים. אבל מה קרה עכשיו? וואלה! סלבס גב הגמל

בית האח הגדול כבר מזמן הפך למלחמת הכל בכל, ואין פלא שכבר שלושה דיירים ברחו כל עוד נפשם בהם. לאט לאט כל האגרסיות והמחסומים של כולם מוסרים, וגם דיירי הכניסה השנייה נראים כאילו כבר הבינו את הלך הרוח האלים, והתקפלו עוד לפני שניסו באמת לשנות אותו, למרות שכולם טענו שהם באו עם ענף של זית.

הפעם מי שנראה שחצתה את הקווים הייתה הדיירת ספיר בורגיל. בקטע שרץ ברחבי הרשת נראה ריב שיצא מפרופורציות בינה לבין, איך לא, סתיו קצין, שגם היא ידועה בתור משגעת פילים. הריב כנראה היה בעקבות ישיבת התקציב בה שוב סתיו לא קיבלה את מה שדרשה.

במהלך המריבה קצין כינתה את ספיר "חצופה" וזו ענתה לה באיום: "שאני לא אפתח עלייך את הפה, אני אעשה אותך כזאת קטנה". היא ניסתה להשתיק את סתיו שוב ושוב, אבל הריב המשיך להדרדר לטונים הרבה יותר צורמים.

"תסתובבי לא ראו את התחת שלך היום" אמרה בורגיל לקצין יותר מפעם אחת. "זה מה שאת יודעת לעשות". כמובן ששניר, אחיה של ספיר הצטרף לשיחה, ניסה להרגיע אותה, ושלח גם הוא עקיצה לסתיו: "את יכולה להפסיק?" אמר לאחותו. "זה מה שהיא יודעת לעשות היא לא עושה שום דבר מועיל אז תפסיקי" הוסיף. "נכון, רק להשתזף", חיזקה את דבריו בזמן שהם הלכו מאיזור הבריכה.

הפיצוץ של סתיו קצין וספיר בורגיל/אינסטגרם, צילום מסך

הצופים האדוקים והגולשים שמתעדכנים דרך הסרטונים שעולים בקצב מסחרר לא פספסו רגע והגיבו לכאן ולכאן: "סתיו רודפת אחריה זה לא אמיתי, יושבת כמו רוטווילר ולא מרפה. בנאדם קטן "תרתי משמע" גועל נפש של התנהגות יש לה" כתבה גולשת אחת. "סתיו כן אמרה שהיא עושה חרם על אברהם הכל מצולם. לכי למיחזור ומהרר", הוסיפה גולשת נוספת.

מהצד השני, תומכיה של סתיו היו מזועזעים, וגולשים רבים הוציעו את זעמם ברחבי הרשתות: "גועל נפש של משפטים! הערה מינית ופוגעת! במילים אחרות היא קראה לה 'זונה'", "ספיר צריכה להיכנס לכלא על האלימות הזאת וגם על זה שדחפה אותה מהמקלחת", "ספיר חייבת לעוף כבר יצא לה הקוף יותר מלכולם. אם גבר היה אומר את זה היו מעיפים אותו על טיל בליסטי".

מנהלי העמוד הרשמי של קצין הגיבו למקרה: "אין לנו מילים. זהו, כל הדברים המזעזעים ביותר שאפשר להגיד לאישה על הגוף שלה נאמרו לסתיו, ומרביתם יצאו מספיר. "לגבר שאין לך בבית כל מה שיש לך לתת זה רק גוף וגם הוא מזוייף", "אין בה כלום חוץ מ0 500cc בציצי". ספק אם יש נמוך מזה".

וואלה! סלבס ניסתה גם להיות ברבי אבל ילדה כועסת הורידה לה את הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully