וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברה את הגבול? הרשת (שוב) סוערת בעקבות סתיו קצין

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 11:23

סצינת "המלח בקפה" בפרק של האח הגדול ששודר אתמול מעוררת סערה ברשת, כשהצופים שוב תוהים- האם סתיו היא שה תמים או אולי מדובר בזאב בעור של כבש? וואלה! סלבס כיפה אדומה

כבר ברור מאילו שהעונה הנוכחית של האח הגדול סובב בעיקר סביב דמות אחת, הלוא היא סתיו קצין, שנראה שלא עוברות שלוש דקות בפרק מבלי שיראו אותה על המסך. "הברבי האנושית" כבר הספיקה לחולל לא מעט סערות בתוך הבית ומחוצה לו, ועכשיו הרשת שוב נקרעת בשאלה האם מדובר בהצגה של אישה אחת?

בפרק ששודר אתמול (ד'), במסגרת משימת "הריזורט הגדול" הדיירים התחלקו לעובדים (הותיקים) ולאורחים (החדשים), כשתפקיד העובדים כמובן הוא להעניק שירות ל"אורחי הריזורט". סתיו, שקיבלה את תפקיד העובדת הכללית, פחות הייתה בעניין של להעניק שירות, ועשתה לא מעט על מנת לחבל במשימה- החל מלשפוך "בטעות" משקאות על עדן וליאל ועד להכניס מלח לכוס הקפה של דנה.

האח הגדול סתיו קצין. רשת 13, צילום מסך
נחש מתחת לקש או בדיחה תמימה?/צילום מסך, רשת 13

סתיו תירצה את המעשה שלה כנקמה על כך שדנה "גנבה" לה את המיטה, והסצינה אמנם קיבלה מוזיקת רקע משעשעת, אבל ברשת היא חוללה סערה, כששוב התחלקו המחנות בין אלו שעמדו לצדה של סתיו וטענו כי מדובר בסך הכל בבדיחה וש"לא צריך לקחת קשה" את המעשה, לבין אלו שראו בזה כקש ששבר את גב הגמל וככזה ש"חשף את פרצופה האמיתי".

"בושה של בחורה ובושה שיש לה תומכים בכלל", כתבה אחת הצופות בקטע ברשת וגולש אחר הוסיף : "בחורה שעוד לא יום שם וכבר סתיו רבה איתה. חאלס עם הרחמים על סתיו, שתתנהג כמו בנאדם!". גולשת אחרת הוסיפה: "אם זה היה הפוך היא הייתה בוכה שמתנכלים לה ועושים עליה חרם". גולשת אחרת הייתה אף יותר תקיפה וכתבה: "בחורה בריונית, בכיינית שרק רוצה להיות במרכז ומתה לתשומת לב".

וואלה! סלבס שותה את הקפה שלה עם 2 כפיות סוכר ומוסיפה בצד גם מאפה מלוח וגם מאפה מתוק, הכל בשביל האיזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully