וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד על הגג: מייגן מרקל תועדה בלי הנסיך הארי

17.7.2023 / 11:37

האישה הכי שנואה באנגליה תועדה על ידי צלמי פפראצי חרוצים בשוק איכרים, כשהיא מלווה בכלבלב שאינו בעלה ואבי ילדיה. וואלה! סלבס סליחה

השבועות האחרונים היו סוערים במיוחד אצל הנסיך הארי ומייגן מרקל, שעוברים משבר זוגי שעשוי להסתיים בגירושים. אתרי הרכילות באנגליה מסקרים בהרחבה ובחדווה את הקרע שנוצר בין השניים, ומי שהחליטה להוסיף עוד קצת שמן למדורת השמועות היא מרקל עצמה.

בסוף השבוע האחרון פורסמו תמונות פפראצי של מייגן, שביקרה בשוק איכרים בקליפורניה. על פי דיווח ב-Daily mail, היא רכשה פרחים, שוחחה עם המקומיים ועברה על חוק לאחר שהגיעה למקום מלווה בכלב ביגל, למרות שבעלי חיים אסורים בכניסה לשוק.

מייגן מרקל. GettyImages
צרות צרורות/GettyImages

למרות הנסיונות להיראות עממית ולהתחבב על פשוטי העם, נראה שגם הפעם לא מדובר בפפראצי מקרי אלא בכזה שתוזמן היטב עם הצלמים.

העיתונאית האמריקאית מייגן קלי התארחה בתכנית חדשות אוסטרלית בחודש מאי האחרון, וביקרה את התנהלותה של מרקל בימי ההכתרה של המלך צ'ארלס. מרקל, שנשארה בארצות הברית ולא הצטרפה לנסיך הארי, יצאה לטיול שתועד היטב על ידי צלמי פפראצי שנתקלו בה במקרה. או שלא, כיוון שקלי טענה שמדובר בסצנה מבוימת היטב.

"היה לה צעיף קטן שנקשר כמו עניבה. אני מצטערת, אף אחת לא יוצאת ככה להליכה. אף אחד לא מתלבש בצורה כל כך קפדנית בזמנו החופשי ושולח חיוך של מיליון דולר לצלמי פפראצי שהגיעו למקום "במקרה". זה היה מזוייף, כמו כל דבר שהאישה הזו עושה".

וואלה! סלבס ביקשה צלם פפראצי צמוד, אבל לא הופיעה לפגישה כי אין לה סיבה לצאת מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully