וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזת מלחמה: קורטני קרדשיאן עושה דווקא לקים

12.7.2023 / 9:43

תתכוננו לזה, כי זה כבר התחיל! סימנים ראשונים לסבב מלחמה נוסף בין האחיות קרדשיאן החלו לבצבץ, וזה מריח אכזרי במיוחד. וואלה! סלבס מסתגרת במרתף

הנה זה בא, סימנים ראשונים לסבב מלחמה נוסף בין האחיות קרדשיאן וזה מריח אכזרי במיוחד! לאחר שקים קרדשיאן ומותג הוולנס Alani Nu הכריזו על שיתוף פעולה מיוחד, קים העלתה אמש (שלישי) סדרת תמונות מהקמפיין לחשבון האינסטגרם. אך מה הבעיה בכך? כידוע, קורטני קרדשיאן היא האחות האובססיבית ביותר לכל מה שקשור לענייני בריאות, וקים מצידה החליטה ללכת גם היא לאותו המגרש באינטרס מחושב מאוד לגנוב את הרעם לאחותה. המעריצים כבר חזו קרב אכזרי - והנה אנחנו עדות לתחילתו.

על פני השטח הכל נראה רגיל לחלוטין, לפי דיווחים של PageSix, קורטני ההריונית נצפתה משתכשכת בים בחופשה בהוואי עם בתה פנלופה, בעודה לובשת בגד ים מנומר מקו בגדי הים של הדוגמנית אמילי רטאייקובסקי, Inamorata. וואלה! סלבס הבלשית זיהתה זה מכבר את המהלך שנקטה בו קורטני: זה בהחלט יכול להיות רק צירוף מקרים, אבל אולי ההחלטה של ​​קורטני לא ללבוש בגד ים של המותג SKIMS מהחברה של אחותה קימי הייתה מכוונת - כסימן לריב המתמשך. איך אומרים? אין עשן בלי אש?

כזכור, אחד הריבים המפורסמים בין השתיים היה כשקורטני טענה כי אחותה "העתיקה את החתונה שלה" בכך ששיתפה פעולה יחד עם בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, רק ארבעה חודשים לאחר שנישאה לטראוויס בארקר בווילה בפורטופינו. זאת, מריבה אחת מתוך שורה של מריבות אלימות במיוחד ואנחנו כרגע עדות להדים של הקרובה אלינו.

וואלה! סלבס קנתה אספקת פחמימות למלחמה בין השתיים - הנה זה מתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully