וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם רע: הריב הגדול בין קורטני לקים קרדשיאן נחשף

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 13:11

הקרב שאינו נגמר: הסכסוך בין האחיות קרדשיאן עלה שלב, אחרי שקורטני האשימה בדמעות את קים בגניבה חמורה מסוג שאחיות לא עושות: "אם הייתי עושה את זה לקים, היא הייתה מתחרפנת". וואלה! סלבס צורחת

קורטני קרדשיאן. Giphy
איך אמרה נינט? ים של דמעות/Giphy

קרב חתולות נוסף מצטרף לרשימת הריבים הדרמטיים בין האחיות קרדשיאן, כשהאחות הבכורה, קורטני (44), האשימה בדמעות את קים (42) בגניבה חמורה מסוג שאחיות לא עושות.

בפרק האחרון ששודר בסדרת הדוקו המשפחתית של הקרדשיאנס, קורטני סיפרה בבכי לאחות הצעירה, קנדל ג'נר, על המעשה הנתעב שקים עשתה. לדבריה, קים "העתיקה את החתונה שלה" בכך ששיתפה פעולה יחד עם בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, רק ארבעה חודשים לאחר שנישאה קורטני לטרוויס בארקר בווילה בפורטופינו כשלבשה את שמלת החלומות שעיצבו דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה במאי 2022. לא הגזימה בכלל.

קים וקורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
עדיף שכן קרוב על אח רחוק, לא ככה? האחיות קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

"היא לא שמחה בחתונה שלי. כל שאר המוזמנים פירגנו לי והיא מעולם לא יכלה לפרגן", סיפרה בבכי. קורטני המשיכה ואמרה שהרגישה כי קים בוחרת כל פעם מחדש בעבודה על פני המשפחה, כשהסכימה לשיתוף פעולה הזה בפער זמן קצר לאחר החתונה, כשלטענתה שיתוף הפעולה המתוקשר הזה לקח ממנה את הרגע המיוחד שלה: "אם הייתי עושה את זה לקים, היא הייתה מתחרפנת".

קים לעומת זאת, התנערה מאחריות אחרי שאמרה למעצבים לא לעשות שום דבר שדומה למה שקורטני לבשה בחתונה מתוך כבוד אליה. עוד סיפרה קים כי גם התחננה לדחות את הפרויקט בשנה ללא הצלחה. "לכל אחת יש את האמת שלה. הכל יתגלה בתוכנית".

וואלה! סלבס גנבה לאחותה פעם שמלה מהארון ומאז ועד היום הן לא מדברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully