וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אימים: קים קרדשיאן בצעד שירתיח את קורטני

11.7.2023 / 11:21

לאחר שכוכבת הריאליטי הבלתי מעורערת הוציאה מהכלים את אחותה ההריונית עם הריב המפורסם על שמלת החתונה ושיתוף הפעולה עם דולצ'ה וגבאנה, קים קרדשיאן העלתה שלב וזה קשוח. וואלה! סלבס סטירה מצלצלת

אתן מוכנות לזה? לאחר שכוכבת הריאליטי הבלתי מעורערת קים קרדשיאן הוציאה את אחותה קורטני קרדשיאן מהכלים עם הריב המפורסם על שמלת החתונה ושיתוף הפעולה עם בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, קים כנראה רוצה לעצבן עוד יותר את אחותה ונכנסה בשלט אין כניסה!

וואלה! סלבס הבלשית עוקבת באדיקות אחרי הקאט פייט הנצחי והמעייף בין האחיות, אלא שהפעם נדמה כי זו פירצה למלחמה של ממש: קימי ומותג הוולנס Alani Nu הכריזו על שיתוף פעולה מיוחד כשהכוכבת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרת תמונות הקמפיין המשותף. ואתן כבר יכולות לזהות את הבעיה בצעד הזה נכון? המעריצים נופפו לראווה דגלים אדומים ונדמה כי קימי השתמשה בתותחים הכבדים במריבה.

קים קרדשיאן, קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
ציד מכשפות מימים עברו/צילום מסך, אינסטגרם

המעריצים משוכנעים שהשותפות החדשה עם חברת התזונה היא בעצם אינטרס מחושב מאוד של קים לגנוב את הרעם לאחותה ההריונית. כידוע, קורטני היא האחות האובססיבית ביותר לכל מה שקשור לענייני בריאות, וקים מצידה החליטה ללכת גם היא לאותו המגרש. המעריצים כבר חוזים קרב אכזרי במיוחד.

בגלילה מהירה של הריב שקדם לדריסת הרגל הנוכחית של קים, קורטני טענה כי אחותה "העתיקה את החתונה שלה" בכך ששיתפה פעולה יחד עם בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, רק ארבעה חודשים לאחר שנישאה לטראוויס בארקר בווילה בפורטופינו.

וואלה! סלבס רצה לסופר לקנות אספקת פחמימות מחודשת לפני שתפרוץ כאן מלחמת אחיות עכובת דם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully