וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מערכת היחסים של הארי ומייגן מתפרקת, יש להם הרבה בעיות"

12.7.2023 / 8:52

דיווחים נוספים אודות מצבם הרעוע של בני הזוג ממשיכים להציף את אתרי הרכילות מעבר לים, וכעת מתברר שהמותג המשותף שלהם חטף מכה קשה. וואלה! סלבס די כבר

הנסיך הארי ואשתו מייגן, 5 במרץ 2020. רויטרס
אין סיבה לחייך. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

אתרי הרכילות בבריטניה ממשיכים להתאבסס על המשבר שהנסיך הארי ומייגן מרקל חווים ביחסים, אז וואלה! סלבס חייבת להכין קנקן תה ולהצטרף לחגיגה. הפעם מדובר במיזמים המשותפים שלהם, שחטפו מהלומה קשה אחרי ביטול עסקת הענק עם ספוטיפיי.

מקורב לבני הזוג סיפר ל-Mirror שהם נאבקים בכל החזיתות: "מערכת היחסים שלהם מתפרקת. לכל אחד מהם יש הרבה בעיות והם מתקשים לשווק את המותג שלהם כמהימן. הם נאחזים בעסקאות שכבר לא קיימות".

וכמובן שאף סיפור של בני הזוג לא שלם בלי קצת התקרבנות: "מייגן מרגישה שהיא צריכה להתחמק ממלכודות שבית המלוכה טמן לה. לא משנה עד כמה מפורסמת היא תהיה בארצות הברית, תמיד יהיו במשפחה אנשים עשירים ומפורסמים ממנה. בארצות הברית, סלבריטאות היא דבר נפוץ ואין לה את המסתורין והיוקרה שיש בארמון".

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
אפס קלאס חברים/GettyImages, GettyImages

מקורב אחר סיפר למגזין Heat על הדינמיקה החדשה שנוצרה בין בני הזוג: "הנסיך הארי חסר מנוחה בשבועות האחרונים. מייגן עצבנית ותלותית מתמיד. היא מבינה שהם הולכים לדרכים נפרדות, ולא מפסיקה להגיד לו שהם צריכים להישאר מאוחדים. היא לא נותנת לו להיות לבד, מצטרפת לכל הפגישות שלו ולא מוכנה שהוא יהיה מחוץ לשדה הראייה שלה".

וואלה! סלבס חשבה שהיא אישה מסתורית, אבל אז הבינה שהטייץ שלה שקוף לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully