וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבקיני ורוד תואם: אדיסון ריי וקורטני קרדשיאן חוזרות לבלות יחד

5.7.2023 / 9:38

אחרי תקופה ארוכה שלא תועדו אחת עם השנייה, כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי וההריונית קורטני קרדשיאן חזרו לבלות יחדיו והגולשים מבולבלים. וואלה! סלבס טופ משולשים

עד לפני שנתיים אי אפשר היה לפספס את הצמד המוזר- כוכבת הריטאליטי קורטני קרדשיאן (44) והבסטי שלה, כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי (22). למרות הקרבה שהייתה בין השתיים, עברה תקופה ארוכה מאז הפעם האחרונה בה תועדו או תיעדו עצמן מבלות יחד, מה שגרם ללא מעט שמועות על סכסוך ביניהן שהתחזקו אחרי שאידסון נעדרה מהחתונה של קורטני וטראוויס בארקר

אבל הנה אתמול (ג'), העלתה לפתע קורטני פוסט לאינסטגרם בו היא משוויצה בבטן ההריונית שלה וגם בחברה שעושה קאמבק בפיד של הכוכבת - אדיסון. בתמונות האיחוד שתיהן עם ביקיני ורוד תואם כיאה לחברות הכי הטובות. כמובן שגם הגולשים החדים שמו לב לחזרתה של ריי לחייה של קורטני והגיבו בהתאם: "אה אתן עדיין מדברות?" כתבה גולשת חטטנית אחת. עוד שלל תגובות כמו: "זאת החברות הכי מוזרה שיש" ו-"למה בת 44 מסתובבת עם בת 22??? זה מוזר רק לי?" כיכבו וזכו להיות מרכז הדיון.

עוד גולשת חדה קראה בין השורות: "לא קורטני חוזרת לאדיסון כדי להוכיח לקים שיש לה חברים" וזה בעקבות העקיצה האחרונה של קים בריב המתמשך של השתיים אותו דאגה לציין גם עוקבת נוספת: "רגע, קורטני מעלה תמונה עם החברה האבודה אחרי שקים אומרת שאין לה חברים?" שיידי.

אם חשבתם שעד עכשיו נתקלנו בחוסר טקט, תגובות רבות מתייחסות בכלל לעובדה שהבכורה לבית קרדשיאן בהריון בגיל 44 ולביקורת על האמהות שלה: "את מבלה זמן עם הילדים שלך? עצוב לי עליהם. הם יישכחו אפילו יותר עם הגעתו של בייבי באקר" כתבה גולשת שמתעקשת להיכנס באין כניסה. "לא התעייפת מלעשות ילדים?" כתב גולש נוסף, אחד אחר שהתעקש להרחיק לכת כתב: "את לא בת איזה 50? תפסיקי להיכנס להריון סבתא", כמה קל להיות חזק מאחורי מקלדת וחשבון פרטי ללא תמונה.

לעומת ההייטרים, היו גולשים שניסו לצאת להגנתה כמו המעריצה שניסתה לשמור על קורטני: "זה הזוי שאישה לא יכולה להעלות תמונה עם חברה ולחגוג את ההריון שלה. זה הגוף שלה ואלה החיים שלה. דמיינו שהייתם מפרסמים משהו ואלפי אנשים היו מטרילים אתכם על משהו כל כך פשוט", מסתבר שלא כל כך פשוט לחלק.

למי שלא עקב אחרי החברות של של השתיים- אדיסון וקורטני התחברו אי שם בשנת 2020. בזמן שכולנו היינו תקועים בסגר בבית מול המסכים, השתיים הכירו דרך הרשתות החברתיות ונוצר ביניהן חיבור מיוחד, שבעקבות הפרש הגילאים המשמעותי מזרים לכיוונן ביקורות רבות על טיב הקשר, אך ניכר שלהן זה בכלל לא מזיז.

גם לוואלה! סלבס יש חברות לא שגרתית עם פחמימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully