וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי מאמי: סלינה גומז מורידה עוקב לחברות הטובות

26.6.2023 / 10:40

הזמרת והשחקנית סלינה גומז עובדת לא מעט לאחרונה על ניקוי הקארמה מחייה, ובמסגרת המאמצים עושה סדר גם ברשתות החברתיות שלה. אז מי היו ארבעת המפורסמים שכולנו אוהבים לשנוא שזכו להסרת העוקב? וואלה! סלבס שמחה לאיד

בזמן שאנחנו ישנו בנחת אחרי צפייה באח הגדול, סלינה גומז החליטה לעשות שינוי בחייה ולחתוך מהם כמה אנשים שאולי עשו לה פחות טוב. ואיך חותכים אנשים בשנת 2023? מורידים עוקב כמובן. וכך קרה שלא פחות מארבע שמות לוהטים במיוחד, נחתכו מהאינסטגרם של הכוכבת.

אחרי שמועות על זוגיות שמתבשלת, נראה שאולי הסוס נרתם לפני העגלה, כי אחד מהאנשים מהם הורידה עוקב היה יוצא להקת וואן דירקשיין, זאין מאליק, איתו גומז התרועעה לאחרונה. ואם זה לא הספיק, סלינה הורידה עוקב גם לדואה ליפה, זאת שאפשר להאזין למוסיקה שלה רק בסתר אחרי שתויגה כשונאת ישראל, וגם לאחיות ג'יג'י ובלה חדיד, שהיו עד לאחרונה חברותיה הטובות. צמרמורות בכל הגוף.

זאת לא פעם ראשונה שמשפחת חדיד וסלינה מסתכסכות, או חולקות אקסים. נזכיר שג'יג'י וזאיין היו בזוגיות עד אוקטובר של 2021, והיום הם חולקים הורות משותפת על בתם. נוסף על כך, לא נשכח שסלינה יצאה גם עם דה וויקנד, האקס המיתולוגי של בלה חדיד.

וואלה! סלבס שמחה שסלינה מסננת את הפיד שלה ואת חייה, ומבקשת להיות זבוב על הקיר בפעם הבאה שכולם יפגשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully