וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי שלום תודה: תמונות ראשונות של גל קספרס אחרי ההדחה

25.6.2023 / 9:34

אחרי פחות מחודש בבית "האח הגדול" בו הספיקה לעורר לא מעט סערות, גל קספרס היא המתמודדת הרביעית שהודחה אתמול מהתכנית. הבוקר כבר החלה במסע להחזרת השם הטוב, אבל האם הקהל יסלח לה? וואלה! סלבס להתראות!

גל קספרס. רשת 13,
מעבר החצייה המפורסם/רשת 13
גל קספרס. רשת 13,
משימה קשה לפניה/רשת 13

אחרי קרוב לחודש בבית האח הגדול, ואחרי שעוררה לא מעט סערות גם בתוך הבית וגם מחוצה לו, גל קספרס הייתה אתמול למתמודדת הרביעית שהודחה מהתכנית, וכמו כל מתמודד שמודח, גם היא הגיעה לסיבוב פרידה בתכנית הבוקר של רשת 13.

אין ספק שקספרס לא הציירה כדמות חיובית במיוחד במהלך העונה, אך התגובות ברשת הגיעו למקומות מכוערים לא פחות, עד לרמת איומים על ילדיה, מה שהוביל את בתה של גל לצאת בפוסט חשוף על התגובות שהיא ואחיה קיבלו בשבועות האחרונים. עכשיו שקספרס מחוץ לבית, היא תצטרך להשקיע לא מעט מ-15 דקות התהילה שלה בקפיצה בין האולפנים והראיונות לניקוי התדמית, משימה שהיא החלה בה כבר הבוקר.

כאמור, מתמודדי התכנית נמצאים בתוך הבית רק שבועות ספורים, אבל קספרס כבר הספיקה להיות אחת מהמתמודדות הבולטות בעונה הזו. למרות שאחרי תכנית הפתיחה היא סומנה כאחת מהבטחות העונה, מהר מאוד היא הביאה את עצמה לריבים מכוערים שעוררו לא מעט סערות ברשת, כשהאחרון שבהם היה מול אברהם, מה שתקע את המסמר האחרון בארון שהוביל ככל הנראה להדחתה מהבית.

וואלה! סלבס לעולם לא תכנס לבית סגור עם מצלמות, מספיק לה הבושות שהיא עושה לעיני מצלמת האבטחה של הבניין שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully