וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מזכירה לך שאתה רק שומר בחוץ": האמירה הקשה של גל קספרס

22.6.2023 / 10:16

הרשת סוערת (שוב) לאחר שידור הפרק של אתמול, במהלכו שודר ריב קשה בין המתמודדים גל קספרס לאברהם אקלום, במסגרתו עקצה קספרס באמירות קשות את אקלום על המקצוע בו הוא עוסק בחוץ. וואלה! סלבס מאבטחת מתקנים

גל קספרס ואברהם אקלום. רן יחזקאל,
בצד של מי אתם? אברהם וגל/רן יחזקאל

כמו בכל עונה של האח הגדול, גם העונה הזו מעוררת לא מעט סערות ברשת בעקבות התנהגותם ואמירותיהם של הדיירים, שנראה שלעיתים שוכחים שהם מצולמים 24/7, ומתקשים מאוד לשלוט על מה שיוצא להם מהפה.

מה שחולל הפעם את הסערה לא רק בתוך הבית אלא גם מחוצה לו, הוא הריב בין הדיירים גל קספרס לאברהם אקלום, שהחל בעקבות משימת "הכוכבים או ניצבים" שקיבלו הדיירים, במסגרתה התנהלה "מסיבת עיתונאים" בה נשאלו מספר מתמודדים שאלות על הבית, דבר שכמו תמיד, הוציא מהם לא מעט אמוציות.

הריב בין השניים החל באמירות והקטנות שזרקו זו לכיוונו של זה, עם פנינים כמו "אפס מאופס" והאמירה הצינית בחזרה "לא, כי את אישה גדולה מהחיים". בתגובה לכך, קספרס בחרה להקניט את אקלום על המקצוע שלו כמאבטח: "כפרה, אני מזכירה לך שאתה שומר בחוץ. תוריד את הז'קט, זה לא הולם אותך". בתגובה ענה לה אברהם: "אל תזלזלי באף מקצוע של בן אדם". משם הריב המשיך והסלים וגרר אחריו גם התערבות מצד דיירים אחרים בבית, ובראשם גיא, שנמצא בריב ממושך עם אברהם.

ברשת כמובן לא נשארו אדישים לריב המכוער, וגולשים רבים החלו לתקוף את קספרס על אמירותיה: "אני מזכירה לך שכל עבודה מכבדת את בעליה, אבל את תת רמה. שכחת מאיפה באת??" כתבה אחת הגולשות ואחרת הוסיפה: "אם היה לי מנוי במכון שלה הייתי מבטלת אותו". גולש אחר הוסיף: "גל חייבת לעוף ויפה שעה אחת קודם", וכך גם תגובות רבות שקראו להוציא את גל מהבית.

עוד לפי שידור הפרק, העלתה בתה של גל פוסט חשוף לאינסטגרם בו סיפרה על הקללות שהיא ואחיה סופגים בעקבות ההשתפות של אמם בתכנית: "בשבועיים האחרונים אני ואחיי הקטנים סופגים קללות, השפלות ואיומים ברשתות החברתיות הצורה יומיומית. כשאתם מקללים אותה היא לא רואה את זה, רק אנחנו ואם להיום כנה לנו זה באמת מכאיב וקורע את הלב", כתבה.

וואלה! סלבס חושבת שכל עבודה מכבדת את בעליה, בעיקר של מוכרי השוואמה שצריכים לזכות בעיטור מיוחד לדעתה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully