וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביקים מתמיד: קניה ווסט ואשתו הטרייה נצפו צמודים מאוד

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:26

במקביל לדיווחים על כך שניסה להתחיל עם אישה אחרת, הראפר המשונה נתפס צמוד במיוחד בסשן מזמוזים עם אשתו הטרייה. וואלה! סלבס עיוורת

הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט (46) ואשתו החדשה, ביאנקה סנסורי (27), ממשיכים לתחזק את מערכת היחסים המשונה, ובין שהם מתהלכים יחפים ברחוב או עם גרביון על הפנים וכריות בכתפיים, הם נצפו בסשן לוהט וצמוד במיוחד.

לפי דיווח של ה-Mirror, השניים בילו יחד בארוחת צהריים בלוס אנג'לס. ווסט נראה מאוהב לגמרי בזמן שאכל עם סנסורי במסעדת הלובסטרים בסנתה מוניקה, ולא הצליח להוריד ממנה את הידיים. נדמה כי לאחרונה הקשר בין השניים מעמיק כשביאנקה הלכה יד ביד עם נורת', בתו המשותפת שלו ושל קים קרדשיאן, במסיבת יום ההולדת ההזויה והמחפיצה שערך.

וואלה! סלבס לא רוצה להרוס את חגיגת האהבה אבל בדיווח נוסף של ה-Mirror, סופר כי לאחרונה כוכבת OnlyFans בשם מיקאלה טסטה בת ה-23, שבדומה לאשתו של ווסט, גם היא אוסטרלית, חשפה הודעות שקיבלה מקניה לפני שהתחיל לצאת עם סנסורי וטענה כי הבחור חיפש "אישה אוסטרלית". עוד הוסיפה וטענה כי הראפר שלח הודעות לחברות אוסטרליות נוספות שלה. "בסופו של דבר הוא הצליח ויוצא עם אישה אוסטרלית. הוא גם שלח הודעה לחברה אחרת שלי שגם היא בחורה אוסטרלית".

וואלה! סלבס חלמה פעם להגיע לאוסטרליה, אבל עקב התקציב הדל תסתפק בינתיים בבילוי בגן-גורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully